"הדרישה של זידאן כדי להגיע לפריז סן ז'רמן: למכור את ניימאר"

play
זינדין זידאן | אימג'בנק GettyImages, GENYA SAVILOV
תיקתקנו – סיכום אירועי היום בספורט, 3.4 08:56

דיווח: המאמן מתכוון לקווים אחרי שדשאן האריך חוזה בנבחרת צרפת והאלופה המקומית היא המועמדת המובילה לצרפו, אך בכוונתו להיפרד מאחד הכוכבים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כריסטוף גאלטייה לא צפוי להמשיך בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה בעקבות ההפסדים האחרונים, ההדחה מליגת האלופות בשמינית הגמר והטענות על כך שליאונל מסי ושחקנים אחרים מטילים ספק ביכולותיו להצעיד את הקבוצה להישגים משמעותיים. לכן, באופן אוטומטי שוב עלה שמו של זינדין זידאן כמועמד מוביל לעונה הבאה, בהבנה שאחרי שדידייה דשאן האריך את חוזהו בנבחרת צרפת, 'זיזו' ישוב לעמוד על הקווים וייקח קבוצה גדולה לקראת העונה הבאה.

עם זאת, לטענת דיווח ב"מונדו דפורטיבו", זידאן הבהיר לראשי פריז סן ז'רמן שהוא דורש את מכירתו של ניימאר אם הם מעוניינים במינויו למאמן הקבוצה. נכתב כי זידאן סבור שניימאר "משבש" את האפשרות של פריז סן ז'רמן לעשות קפיצת מדרגה ושהוא יסרב לכלול אותו בסגל שלו, אם אכן ימונה על ידי נאסר אל חלאיפי.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב
יתאוששו מההדחה בגביע? ניימאר | רויטרס

ניימאר בן ה-31, שכזכור נרכש מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו ב-2017, חתום בעיר האורות עד 2025, אולם גם העונה ספג פציעות שהשביתו אותו לתקופות ממושכות, למעשה את העונה הנוכחית גמר לפני חודש בעקבות ניתוח שעבר בקרסול וממנו יוכל לשוב רק בעוד כשלושה חודשים.

מכיוון שהמטרה המוצהרת של פריז סן ז'רמן היא לזכות בליגת האלופות, לזינדין זידאן, מעבר להיותו צרפתי, יתכון משמעותי על פני מועמדים אחרים לתפקיד אחרי שהוביל את ריאל מדריד לשלוש זכיות בליגת האלופות כמאמן וגם עשה זאת כשחקן כשכבש שער מרהיב בגמר האלופות לשנת 2002.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי