צמד לאמבפה, פ.ס.ז' הגדילה את הפער בפסגה ל-11 עם 1:2 באנז'ה

play
שחקן פריז סן ז'רמן חוגג עם ליאונל מסי | רויטרס
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה 01:01

המוליכה נהנתה משתי מסירות אדירות של מסי והצרפתי דאג לסדר יתרון כפול (9 ו-26), האחרונה רק צימקה לקראת הסיום

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם משחק אחד, בו האלופה המכהנת (וכנראה גם זו שבדרך) פריז סן ז'רמן הכניעה 1:2 בחוץ את נועלת הטבלה אנז'ה.

קיליאן אמבפה אמנם היה חתום על שני השערים, אך כנראה ששניהם לא היו מגיעים ללא מסירות העומק הנפלאות של ליאונל מסי. בדקה ה-9 הארגנטינאי הקפיץ לרחבה וחואן ברנאט השאיר בנגיעה לאמבפה. הכדור תחילה לא התלבש לצרפתי על הרגל, אך לשמחתו הייתה לו הזדמנות שנייה כדי לדחוק מקרוב את הראשון.

בדקה ה-26 מסי שלח את אמבפה עם מסירת נהדרת, מלך השערים של המועדון חלף בקלילות על פני השוער פול ברנדוני והכפיל את היתרון. סאדה תיוב צימק מקרוב בדקה ה-87, אך זה היה מאוחר מדי עבור האחרונה שרחוקה 15 נקודות מחוף מבטחים ותיפרד בסיום העונה מהליגה הבכירה.

בזכות שלוש הנקודות הגדילה פ.ס.ז' זמנית את הפער בפסגה ל-11 נקודות, יומיים לפני המפגש הלוהט של מארסיי השנייה אצל ליון.

שחקן פריז סן ז'רמן חוגג עם ליאונל מסי
יום קליל במשרד. אמבפה חוגג | רויטרס

עוד באירופה

* אוגסבורג פתחה את המחזור ה-29 בגרמניה עם 1:1 ביתי מול שטוטגרט, בו פספסה הזדמנות לברוח לחלק התחתון של הטבלה. דיון דרנה בליו קיווה לסדר לאורחת ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים עם נגיחה לרשת בדקה השמינית, אך ווטארו אנדו היפני איזן בדקה ה-78 וסידר לאורחת שמסובכת בתחתית משחק שלישי רצוף ללא הפסד.

* בליגה איטלקית, המחזור ה-31 נפתח עם 1:2 של ורונה על בולוניה. הקשר הפורטוגלי הוותיק מיגל ולוסו הבקיע צמד (פ' 45+6 ו-62), ניקולאס דומינגס רק צימק (90+4) עבור האורחת שסופרת הפסד ראשון מזה חמישה משחקים.

* בספרד יצא לדרך המחזור ה-30 עם 0:0 בין אספניול לקאדיס, שהשאיר את הקבוצה מברצלונה מתחת לקו האדום לשבוע נוסף.