צעד גדול אל עבר ליגת האלופות: 0:3 ענק ללאנס על מונאקו

play
לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.4 07:16

אופנדה חגג צמד, קבוצתו עלתה זמנית למקום השני ופתחה פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי. ג'ונתן דייויד התקרב לקיליאן אמבפה עם שער 21 העונה, ליל הסתפקה ב-1:1 באוקזר

קבוצות: לאנס מונאקו ליל
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן פתחה את המחזור ה-32 בליגה הצרפתית עם 1:2 בקרב הקצוות מול אנז'ה ועשתה עוד צעד לעבר האליפות, כשהערב (שבת) לאנס השלישית השיגה 0:3 ענק על מונאקו הרביעית בקרב ישיר על כרטיס לליגת האלופות. ליל החמישית סיימה ב-1:1 בחוץ מול אוקזר.

לאנס – מונאקו 0:3

אחת הקבוצות המלהיבות של העונה נעצרה בשבוע שעבר מול פריס סן ז'רמן, אך מחוץ לאלופה, היא ככל הנראה הקבוצה הטובה בצרפת בשבועות האחרונים. הערב, בקרב ישיר על כרטיס לליגת האלופות, היא סיפקה הצהרת כוונות אדירה, חגגה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה, פתחה פער של חמש נקודות ממונאקו וטיפסה זמנית למקום השני בטבלה. לואיס אופנדה המשיך את העונה המסחררת שלו עם צמד מהיר (9, 16) שהעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה, אדריאן תומאסון חתם (56) ערב מופלא של המארחת.

לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג
לואיס אופנדה שחקן לאנס חוגג | רויטרס

אוקזר – ליל 1:1

רצף שלושת הניצחונות של המארחת, באמצעותו ברחה מהקו האדום, נקטע על ידי הקבוצה של פאולו פונסקה שהבטיחה לעצמה לפחות עוד מחזור במקום החמישי שמוביל לאירופה. אוקזר לא ניצחה את ליל מאז שני הניצחונות בעונת 2009/10, וגם הפעם נאלצה לרדוף. ג'ונתן דייויד כבש לזכות האורחת בפנדל בדקה ה-36 וחגג את ה-21 שלו העונה בליגה (אחד פחות מקיליאן אמבפה), אבל השופטת סטפני פרפאר הצביעה על הנקודה הלבנה גם בצד השני אחרי עבירה שביצע רמי קאבלה, ואמבאיי ניאנג איזן בדקה ה-62 והשאיר את אוקזר ארבע נקודות מעל שטרסבורג במקום ה-17.

שחקני ליל חוגגים עם ג'ונתן דייויד
לא מוותר על תואר מלך השערים. ג'ונתן דייויד | אימג'בנק GettyImages, ARNAUD FINISTRE/AFP

משחקי יום ראשון:

ריימס – שטרסבורג
אז'קסיו – ברסט
לוריין – טולוז
נאנט – טרואה
ניס – קלרמון
מונפלייה – ראן
ליון – מארסיי