לאנס ניצחה את מארסיי ונצמדה לפריז סן ז'רמן

play
שחקני לאנס חוגגים | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5 06:32

פופאנה ואופנדה העניקו 1:2 שהעלה את המארחת למקום השני על חשבון הדרומיים, פאייה רק צימק. ליל הפסידה 1:0 לריימס, ראן נכנעה 2:1 לניס

(גודל טקסט)

מארסיי פספסה הערב (שבת) הזדמנות להתקרב לפריז סן ז'רמן המוליכה עם 2:1 ללאנס שעלתה על חשבונה למקום השני. ראן השישית הפסידה 2:1 בניס, במשחק שפתח את המחזור ה-34 בליג 1, ואחריה ליל החמישית הפסידה 1:0 אצל ריימס.

פלוריאן סוטוקה לאנס
עלו למקום השני. סוטוקה | רויטרס

לאנס – מארסיי 1:2

אחרי המעידה של פריז סן ז'רמן במחזור הקודם עם הפסד 3:1 מפתיע ללוריין, מארסיי הגיעה ללאנס במטרה לצמצם את הפער ל-2 נקודות לפני המשחק מחר של הפריזאים מול טרואה. במקום זאת, הקבוצה מצפון צרפת השיגה שלוש נקודות על חשבון מארסיי ועלתה למקום השני. שער של אלכסיס סאנצ'ס נפסל בשלב מוקדם של המשחק, סקו פופאנה (42) כבש את הראשון לפני הירידה למחצית ולואיס אופנדה עם שערו ה-18 העונה בליגה הצרפתית הבטיח את הניצחון של לאנס ועלייה למקום השני, מרחק 3 נקודות מפריז המוליכה. שער של דימיטרי פאייה (88) לא הספיק לאורחת שירדה למקום השלישי.

מרשל מונטסי (משמאל) עם פולארין באלוגון שחקני ריימס חוגגים
עשה סוף לבצורת של ריימס. מרשל מונטסי | אימג'בנק GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

ריימס – ליל 0:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים שבהם גם לא כבשה, החבורה של וויל סטיל התאוששה ומנעה מליל לעלות לפחות זמנית למקום הרביעי. מרשל מונטסי נגח מקרוב פנימה בניסיון שלישי בדקה ה-22, אחרי הדיפה רעה של לוקא שבאלייה לבעיטה מרחוק ונגיחה של פולארין באלוגון אל המשקוף. שער נוסף של ג'וניה איטו נפסל ומנגד האורחת לא הצליחה לחזור.

טרם מופי שחקן ניס לפני חמארי טראורה שחקן ראן
17 שערים העונה בליגה הצרפתית. טרם מופי | אימג'בנק GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ניס – ראן 1:2

המארחת איבדה סיכוי להגיע לאירופה ומנעה גם מיריבתה להיצמד למקום החמישי שמעניק כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. גאטן לאבורד, שהחל את העונה בראן, דחק מקרוב בדקה ה-50 והעניק לניס יתרון עם ה-12 שלו העונה. טרם מופי, שכבש בצרורות בתחילת העונה במדי לוריין, דהר למתפרצת, עבר את סטיב מנדנדה וחגג את ה-17 שלו בדקה ה-71. בנז'מן בוריז'ו צימק עם טיל לחיבורים שש דקות לאחר מכן, אך לא מנע הפסד.

משחקי יום ראשון:

אנז'ה – מונאקו
אז'קסיו – טולוז
אוקזר – קלרמון
לוריין – ברסט
נאנט – שטרסבורג
מונפלייה – ליון
טרואה – פריז סן ז'רמן