המטרות העיקריות של פ.ס.ז': הארי קיין וברנרדו סילבה

play
שער 29 העונה. קיין | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7 05:17

לפי "לה פריזיאן", נאסר אל חלאיפי מתכנן מהפכה בהתקפה של אלופת צרפת, כששני שחקני הפרמיירליג בראש סדר העדיפויות. גברי וייגה מתקרב ומי האלטרנטיבות שיעלו מעל 200 מיליון יורו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הכדורגל האירופי כבר בשיאו עם העברות ענק דוגמת ג'וד בלינגהאם לריאל מדריד, אילקאי גונדואן לברצלונה, דומיניק סובוסלאי לליברפול וקאי האברץ לארסנל. אחת הקבוצות שעובדות עד כה בשקט וביעילות, באופן יחסי, היא פריז סן ז'רמן.

אלופת צרפת איבדה הקיץ את ליאונל מסי וסרחיו ראמוס שסיימו את חוזיהם בעיר האורות, ועם שמועות רבות על עזיבה אפשרית של קיליאן אמבפה לריאל מדריד, נראה כי בבירת צרפת מתחילים לחשוב על היום שאחרי עזיבת הכוכבים הגדולים והיקרים ביותר עם בנייה מחדש.

עוד לפני הפתיחה הרשמית של הקיץ בתחילת חודש יולי, הפריזאים הספיקו להחתים את מנואל אוגרטה, קשרה האחורי של ספורטינג ליסבון תמורת 60 מיליון יורו, את לוקאס הרננדז מבאיירן מינכן תמורה 50 מיליון יורו, את מילאן שקריניאר בחינם מאינטר ובמשא ומתן מתקדם עם גברי וייגה מסלטה ויגו, אך נראה שהקבוצה של נאסר אל חלאיפי לא מתכוונת לעצור ומתכננת להמשיך בבנייה ולקראת היום שאחרי הסופרסטאר הצרפתי ואולי אפילו בלי הרכש היקר בהיסטוריה – ניימאר.

עוד בכדורגל עולמי

רז שלמה חתם רשמית בלובן, מאמנו: "הוא מנהיג עם ניסיון"
העברות בעולם, 3.7: ניוקאסל הפכה את סנדרו טונאלי לאיטלקי היקר בהיסטוריה
פטריק ואן לוון מונה למאמן שחטאר דונייצק עד 2025
השכר והחוזה שאפשר את המעבר: פרטים על עסקת מסי-אינטר מיאמי
נאתכו: "מאחל לבכר הצלחה במועדון הבא, לא בכוכב האדום"
טוטנהאם "חטפה" את מנור סולומון: "ייתן תחרות לסון באגף"

גברי וייגה שחקן נבחרת ספרד הצעירה
גברי וייגה שחקן נבחרת ספרד הצעירה | GettyImages, Angel Martinez

לפי "לה פריזיאן" התוכנית של פריז סן ז'רמן הקיץ עברה מהפן ההגנתי לפן ההתקפי, כששני השמות הגדולים אליהם היא מכוונת הם הארי קיין וברנרדו סילבה. העדיפות הגדולה ביותר עבור אל חלאיפי הוא הקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי שכבר הביע את רצונו לרענן את הקריירה ביעד חדש עם שמועות על מעבר לערב הסעודית או ברצלונה, אך הצעה כספית גבוה שמכינים בעיר האורות לטרבליסטית מאנגליה, עשויה לטרוף את הקלפים.

אצל הארי קיין הסיפור מעט שונה, כשטוטנהאם נראית כאגוז קשה יותר לפיצוח עם שני סירובים להצעות עתק מצד באיירן מינכן על החלוץ האנגלי הנפלא. הבעלים של פ.ס.ז' המריא בעצמו ללונדון ונפגש עם נציגיו של קיין השבוע, אך נראה כי החלוץ של התרנגולים מעדיף לעבור לאימפריה הגרמנית על פני קבוצת הכוכבים מצרפת.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. גמר ליגת האלופות 2023
ברנרדו סילבה | רויטרס

במקרה וקיין לא יצטרף, פריז סן ז'רמן כבר החלה לחשוב על אופציות נוספות, כשויקטור אוסימן של נאפולי וגונסאלו ראמוס נמצאים בראש רשימת האלטרנטיבות. לפי הדיווח בצרפת, במידה ואמבפה אכן יעזוב את קבוצת הפאר מהבירה, אל חלאיפי לא יהסס להוציא לפחות עוד 200 מיליון יורו נוספים לחיזוק החולייה ההתקפית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי