כאוס בפ.ס.ז': לואיס אנריקה שוקל לעזוב, קמפוס יפוטר?

דווקא כשסאגת אמבפה נרגעה ולקראת החתמות דמבלה וראמוס, הבלאגן שוב חוגג אצל האלופה. המאמן לא מרוצה מהרצון לפטר את המנהל המקצועי וההתעסקות סביב הסופרסטאר הצרפתי, במועדון מכחישים: "שמועות מגוחכות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בימים האחרונים היה נראה שהעניינים בפריז סן ז'רמן מתחילים לקבל כיוון חיובי אחרי עוד קיץ מבולגן. המועדון סיכם על רכישות עוסמאן דמבלה וגונסאלו ראמוס, כשסאגת העזיבה הצפויה של קיליאן אמבפה נרגעה וירדה מעט מהכותרת, אך הערב (חמישי) דיווחים רבים בספרד וצרפת מעידים על כאוס מאחורי הקלעים אצל האלופה הצרפתית.

זה התחיל מדיווח של ה"מארקה" הספרדי שטען כי לואיס אנריקה שוקל לעזוב את המועדון, זאת לאחר שהצטרף רק הקיץ לקבוצה הצרפתית. לפי התקשורת הספרדית, אנריקה לא מרוצה מהמצב מול אמבפה ועל האפשרות שלואיס קמפוס יעזוב את הקבוצה, עם דיווחים כי ראשי המועדון מתכננים לפטר אותו.

בהמשך, דיווח נוסף יצא על כך שבסביבתו דוחים את השמועות על עזיבתו של המאמן הספרדי, אך בתקשורת בצרפת "מודעים לסיטואציה של אנריקה וקמפוס במועדון" ונראה כי המשבר בפריז סן ז'רמן חמור יותר משחשבו.

לואיס קמפוס, המנהל המקצועי החדש של פריז סן ז'רמן
האיש החזק החדש במועדון. קמפוס | אימג'בנק GettyImages, Jean Catuffe

גם רפאל פול, עוזרו של אנריקה, חושב לעזוב ללא קשר למאמן הספרדי, זאת בעקבות חילוקי דעות עם אנשים המועדון במה שהוא כינה כ"סיבות אישיות", אך נראה כי עוזר המאמן הסתכסך עם שאר הצוות המקצועי.

בינתיים, נציג מטעם דוברות פ.ס.ז' מכחיש בתוקף וקורא לדיווחים "שמועות מגוחכות שהוצאו מהקשרן". נראה כי הימים הקרובים יהיו מלאים במתח וחתימות שחקנים חדשים שעלולים לשנות את המועדון הצרפתי כולו לעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי