"אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד": המסר של אנריקה לפ.ס.ז'

play
לואיס אנריקה | רויטרס
מחוץ לקווים, 3.8 14:11

המאמן הספרדי אשר דווח כי עשוי לעזוב את אלופת צרפת, העלה סטורי לאינסטגרם עם הכיתוב בצרפתית במה שטוענים כגיבוי לעוזרו שמסיבות אישיות ייפרד מהקבוצה וכביקורת על תגובת דובר המועדון

(גודל טקסט)

אחרי הדיווחים אתמול בלילה (חמישי) על כך שלואיס אנריקה שוקל לעזוב את פריז סן ז'רמן בעקבות סאגת קיליאן אמבפה, הרצון של ההנהלה לפטר את לואיס קמפוס והאפשרות שעוזרו של אנריקה, רפאל פול, חושב לעזוב את המועדון בעקבות סיבות אישיות, דובר המועדון הצרפתי הכחיש את "השמועות המגוחכות", אך הבוקר נראה כי הסיפור רחוק מלהסתיים.

אנריקה העלה לאינסטגרם סטורי עם תמונה שלו יחד עם הצוות המקצועי בפריז סן ז'רמן ורשם בצרפתית: "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד", במה שנראה כביקורת על ההודעה שהוציאו בפ.ס.ז' וכגיבוי לעוזר המאמן, פול.

בתמונה אחרת שהעלה הבוקר, נראה המאמן הספרדי יושב על כדור במרכז המגרש ללא אף אחד, במה שבתקשורת הצרפתית מתרגמים לתחושת התסכול שלו מהקבוצה.

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן סטורי באינטסגרם
בניגוד להכחשות של דובר פריז סן ז'רמן? הסטורי של לואיס אנריקה | צילום מסך, אינסטגרם לואיס אנריקה

אם אנריקה אכן יעזוב את פריז סן ז'רמן הקיץ, עוד לפני תחילת עבודתו בקבוצה, הוא יהיה המאמן החמישי ב-7 השנים האחרונות על הקווים בבירה הצרפתית. לפניו היו כריסטוף גאלטייה, מאוריסיו פוצ'טינו, תומאס טוכל ואונאי אמרי, כשטוכל היה מי ששרד הכי הרבה זמן ואף הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2020, הישג שלא שוחזר מאז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי