לואיס אנריקה אישר: "אמבפה מחוץ לסגל, דמבלה שלנו ב-99%"

play
לואיס אנריקה מאמנה החדש של פריז סן ז'רמן | רויטרס
עדיין ללא ניצחון בהכנה: פ.ס.ז' ספגה שני שערי בזק ונכנעה 2:1 לאינטר 01:43

מאמן פ.ס.ז' התכונן למחזור הפתיחה מול לוריין (שבת, 22:00), ונשאל על עתיד ניימאר ו-וראטי: "תהיו ערניים לצעדים שלי, הם מעידים על דעתי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תפתח מחר (שבת, 22:00) את העונה בליגה הצרפתית כשהיא תציג התקפה שונה לחלוטין מזו שראינו בעונה שעברה. ליאונל מסי כבר עזב, לניימאר סימנו את הדרך החוצה, וקיליאן אמבפה נשלח ליציע בעקבות סירובו להימכר הקיץ או להאריך חוזה.

המאמן החדש לואיס אנריקה כבר הוזכר כמי שאפילו שוקל להתפטר בעקבות הסערות הרבות במועדון, ובעיקר זו של אמבפה, אך במסיבת העיתונאים לקראת מחזור הפתיחה מול לוריין הוא הכחיש זאת בתוקף. אמבפה, לעומת זאת, לא יהיה על המגרש בפארק דה פראנס.

"כבר היה עניין בעבר בין השחקן למועדון ונמצא פתרון, אני מקווה שזה מה שיקרה גם הפעם", אמר אנריקה בנוגע לסוגיית אמבפה, "הפילוסופיה של המועדון היא שהוא מעל כל שחקן ואני מסכים לכך ב-100%".

שחקני פריז סן ז'רמן ניימאר, מרקו וראטי
שחקני פריז סן ז'רמן ניימאר, מרקו וראטי | אימג'בנק GettyImages, Shi Tang

ניימאר היה אחד מבין חמשת השחקנים שקיבלו השבוע הודעה לפיה הם לא בתכניות של הקבוצה, לצד מרקו וראטי שנמצא בבירת צרפת כבר 11 עונות. אנריקה נשאל על עתיד שני השחקנים שהפכו למזוהים עם המועדון בשנים האחרונות והשיב: "אני לא אספר על מה שקורה בשיחות האישיות שלי עם שחקנים. תהיו ערניים לצעדים שלי, ההחלטות שאני מקבל מראות מה הדעה שלי".

מי שכמובן לא ישחק הוא עוסמאן דמבלה, זאת משום שמעברו מברצלונה טרם הפך לרשמי. "הוא עדיין לא שחקן של פ.ס.ז' ועל כן לא יהיה פה מחר", אמר אנריקה, "חסר משהו קטן. זה לא 100%, אבל הוא שחקן פ.ס.ז' ב-99%".

מי שצפויים לערוך בכורה בחלק הקדמי הם מרקו אסנסיו וגונסאלו ראמוס, כאשר גם מנואל אוגרטה, לוקאס הרננדז ומילאן שקריניאר אמורים לעלות להופעות בכורה רשמיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי