טאקומי מינאמינו כיכב, מונאקו הביסה את שטרסבורג ונותרה מושלמת

play
טאקומי מינאמינו מונאקו חוגג | אימג'בנק GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.8 05:57

צמד ובישול של היפני הוליכו את מונאקו ל-0:3 קליל. ליל חגגה 0:2 על נאנט וניצחון ראשון העונה. סגנית האלופה לאנס שוב לא ניצחה

קבוצות: ליל
(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם רשמה ליל את ניצחונה הראשון לעונה זו, כאשר גברה 0:2 על נאנט שמצדה נותרה ללא נקודות במאזנה. לוריין וניס נפרדו ב-1:1. מונאקו הביסה 0:3 את שטרסבורג וסגנית האלופה לאנס רשמה עוד משחק ללא ניצחון, הפעם עם 1:1 מול ראן.

טאקומי מינאמינו מונאקו חוגג
טאקומי מינאמינו מונאקו חוגג | אימג'בנק GettyImages

מונאקו – שטרסבורג 0:3

אחרי שכבשה רביעייה אצל קלרמון, מונאקו המשיכה לדרוס גם בבית והיא כבר אחת משתי קבוצות בלבד עם מאזן מושלם בשני מחזורים (עם ברסט). טאקומי מינאמינו, שחקן הרכש שהגיע מליברפול, כיכב מעל כולם עם צמד כבר במחצית הראשונה (20 ו-36). היפני בישל את השלישי של בן ידר (58) שמשלים שער שלישי בשני משחקים. שטרסבורג לא היוותה יריבה אחרי שבמחזור הפתיחה ניצחה את ליון. מונאקו יכולה לראות את עצמה מועמדת לאליפות העונה.

דייבר מצ'אדו לאנס חוגג
היתרון שלו לא החזיק מעמד. דייבר מצ'אדו | רויטרס

לאנס – ראן 1:1

את העונה הקודמת סיימה לאנס עם נקודה אחת בלבד פחות מפריז סן ז'רמן האלופה. אלא שאת העונה הנוכחית סגנית האלופה פתחה לא טוב ואחרי שהפסידה לברסט, הפעם היא הסתפקה בנקודה באצטדיון הביתי שלה – אצטדיון שבו היא השיגה 52 נקודות מתוך 57 אפשריות בעונה שעברה. לאנס, שאיבדה יתרון של 0:2 במחזור הקודם, שוב עלתה ליתרון משער מוקדם של דייבר מצ'אדו כבר בדקה השלישית. אלא שראן המוכשרת, שפירקה את מץ במחזור הפתיחה, הצליחה לאזן מפנדל מוצלח של בנז'מן בוריז'ו בדקה ה-53.

ג'ונתן דייויד, שחקן ליל
הראשון שלו ושל ליל לעונה. דייויד | אימג'בנק GettyImages, SAMEER AL-DOUMY

ליל – נאנט 0:2

ניצחון בכורה העונה לליל, שגם בחיסרון מספרי השכילה לשמור על יתרונה, הכפילה אותו בתוספת הזמן ובמשחק הבית הראשון שלה ב-2023/24 לקחה שלוש נקודות. ג'ונתן דייויד, כוכב הקבוצה שבעונה שעברה מצא את הרשת 24 פעמים במסגרת הליגה, חגג את שערו הראשון לאחר 66 דקות כאשר הגיע ראשון לכדור חוזר ומקרוב מצא את הרשת. דווקא אז הסתבכה ליל, כשבחלוף תשע דקות נותרה ב-10 שחקנים בעקבות עבירה גסה של אלכסנדרו שספג כרטיס אדום ישיר. נאנט החלה ללחוץ ובדקה ה-82 כבר חגגה שער שוויון כאשר אפואה הצעיר דחק מקרוב, אבל שופטי המסך התערבו בעקבות עמדת נבדל בבניית המהלך. בדקה ה-90+4, כשנאנט יצאה קדימה בניסיון להימנע מהפסד שני אחרי ה-2:1 הביתי לטולוז במחזור הפתיחה, אדם אונאס קיבל כדור מאיבן קבאליירו וירה לקורה ופנימה כדי לקבוע 0:2 לנאנט בסיום.

יתר משחקי היום:

לה האבר – ברסט 2:1 ללה האבר: דאלר קוזייב (52), לברסט: רומייל דל קסטייו (28), ליליאן בראסייר (56)

לוריין – ניס 1:1 ללוריין: סירין דוקורה (77), לניס: אוון גוסאנד (64)

ריימס – קלרמון 0:2 לריימס: מרשל מונטסי (17), מוחמד דראמי (85)

המחזור השלישי ייצא לדרך ביום שישי כאשר נאנט תארח את מונאקו. במוקד המחזור הבא יהיה המפגש בין האלופה פריז סן ז'רמן לסגניתה לאנס ביום שבת ב-22:00.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי