פ.ס.ז' עוקצת: "לא נגיב לניימאר, יש לנו מידה של אלגנטיות"

play
ניימאר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.9 07:49

במועדון השיבו בקצרה לדברי הביקורת של הברזילאי: "מעניין שהוא ומסי דווקא רצו להישאר". לואיס אנריקה: "אני מאושר כאן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי שניימאר הצהיר ש"מסי ואני עברנו גיהינום בפריז סן ז'רמן", הגיעה אמש (ראשון) התגובה העוקצנית של המועדון הצרפתי. "אנחנו לא מתכוונים להגיב, יש לנו מידה של אלגנטיות", אמרו במועדון, "מעניין ששניהם רצו להישאר בפ.ס.ז'".

ניימאר שיחק בפריז שש שנים ובשנתיים האחרונות שיתף בה פעולה עם מסי. אתמול הוא אמר: "מסי היה בגן עדן עם נבחרת ארגנטינה, זכה בכל התארים בשנים האחרונות, ובפריז הוא היה בגיהינום, שנינו עברנו גיהינום. זה הרגיז את שנינו, כי לא היינו שם סתם, שיחקנו שם כדי לתת את המיטב שלנו, כדי להיות אלופים. התאחדנו בניסיון לעשות היסטוריה. לצערנו, זה לא קרה. מסי עזב את פריז סן ז'רמן בצורה שלא הגיעה לו… הוא הואשם שלא בצדק לדעתי".

אתמול אחרי הניצחון 1:4 בליון, גם המאמן לואיס אנריקה נדרש לדבריו של ניימאר והשיב: "אלה תחושות שמבוססות על חוויות אישיות. אני יכול להעיד רק על מה שאני חווה ולהגיד שאני מאושר כאן. אני מרגיש שאני מאמן של קבוצה מיוחדת, במועדון שסומך עליי ב-100 אחוז".

ניימאר חוגג שער של פריז סן ז'רמן
ניימאר חוגג שער של פריז סן ז'רמן | רויטרס

פריז הביסה אמש את ליון 1:4 בחוץ אחרי שכבשה את כל ארבעת השערים במחצית הראשונה (צמד לקיליאן אמבפה). האלופה מדורגת במקום השני עם 8 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה מונאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי