הפתיחה הכי גרועה בעידן הקטארי? לואיס אנריקה: "לא מודאג"

play
מאמן פריז סן ז'רמן לואיס אנריקה | רויטרס
בעיטה חופשית של מסי, תשיעייה מפחידה לפורטוגל: צפו בשערי השבוע 02:38

פ.ס.ז' מקרטעת, אבל המאמן מרוצה: "אהבתי את הגישה". אמבפה התעצבן על כוכב ניס, היריב תמך: "נצטרך לתקן את זה בעתיד"

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה ממשיך בשלו, אבל פריז סן ז'רמן ממשיכה לקרטע. החלוץ האימתני כבש צמד שהעלה את מאזנו לשבעה שערים בארבעה משחקי ליגה העונה, מה שלא עזר לאלופת צרפת להימנע מהפסד בכורה, 3:2 לניס בבית אמש (שישי). לואיס אנריקה אחראי לפתיחת העונה הכי גרועה של הקבוצה בעידן הבעלות הקטארית (מאז 2011): שמונה נקודות בחמישה מחזורים.

כבר עכשיו סופרת פריז סן ז'רמן את כמות ההפסדים הגבוהה ביותר שלה בשנה קלנדרית ב-12 השנים האחרונות – 11 כאלה יש לה ב-2023. את לואיס אנריקה, בין אם יפתיע אתכם לשמוע או לא, זה לא מדאיג: "אני מרוצה יותר משהייתי אחרי הניצחון על ליון, כי השחקנים נלחמו עד הסוף למרות הקשיים. ברור שכואב להפסיד, כולנו צריכים להשתפר, גם אני, אבל אהבתי את הגישה של השחקנים".

התוצאה הגיעה ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בליגת האלופות, נגד בורוסיה דורטמונד בפארק דה פראנס. "אני לא מודאג, היריבה בשלישי תהיה חזקה יותר, אבל אנחנו נשחק יותר טוב. אני אופטימי", התעקש המאמן הספרדי.

הבלם לוקאס הרננדס שמר על אותו קו: "ההפסד יעזור לנו לקראת יום שלישי. יש פה 11 שחקנים חדשים ומאמן חדש, רעיונות חדשים. אנחנו צריכים להתאקלם לאט לאט ולהבין מה המאמן רוצה. אנחנו עושים את המקסימום, אבל חלק מהדברים עדיין לא 100%".

עימות בין שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה לשחקן ניס טרם מופי
לא אהב את החגיגה. אמבפה מתעמת עם מופי | GettyImages, Xavier Laine

21 עונות חלפו מאז הפעם האחרונה בה שחקן כבש שבעה שערים בחמשת המחזורים הראשונים בליגה הצרפתית. אמבפה השתווה לג'יבריל סיסה שעשה זאת אז, אך חלוצה של פריז סן ז'רמן היה זקוק למשחק אחד פחות, שכן הוא לא שותף במחזור הראשון בגלל הסאגה שהתנהלה בקיץ סביב עתידו.

מה שעצבן את אמבפה לא פחות מההפסד הייתה החגיגה של שחקן ניס טרם מופי בשער השלישי, שהעלה את האורחת ל-1:3. הניגרי היה כוכב הערב, עם צמד ובישול לגאטן לאבורד שכבש את השער השני. מופי חגג את השני שלו בהורדת חולצה מול אוהדי המארחת, והמצלמה תפסה את אמבפה מבהיר לו מה הוא חשב על כך.

מי שהביע תמיכה בחלוץ היה דווקא בלם ניס, דאנטה, שאמר בסיום: "טרם? הוא מוסיף עומק ותורם לקבוצה. הנקודה השלילית היחידה הייתה כשחגג את השער השני, כי הוא קיבל על זה כרטיס צהוב. הוא בחור צנוע מאוד, צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. מה שאנחנו משדרים בהתנהגות שלנו הוא חשוב, אנחנו משחקים נגד אחד השחקנים הטובים בעולם ואולי זה מסוג הדברים שנצטרך לתקן בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי