לפני המפגש עם מכבי חיפה: רן חילצה 2:2 ביתי מול ליל בדקה ה-89

play
לורנז אסיניון שחקן רן חוגג שער | GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP
בעיטה חופשית של מסי, תשיעייה מפחידה לפורטוגל: צפו בשערי השבוע 02:38

תיקו רביעי רצוף ליריבה הראשונה של הירוקים בליגה האירופית. אחרי פיגור 2:0, המגן אסיניון כבש (74) ובישל למחליף סלאח (89). לאנס נותרה מתחת לקו האדום בעקבות 1:0 ביתי לעולה החדשה מץ

קבוצות: ראן ליל לאנס מץ
(גודל טקסט)

אחרי הפסדה הביתי המפתיע של פריז סן ז'רמן 3:2 לניס ביום שישי, המחזור החמישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם דרמה של רן, יריבתה הראשונה של מכבי חיפה בליגה האירופית, שחילצה 2:2 ביתי מול ליל. סגנית האלופה לאנס ממשיכה להתרסק ונותרה מתחת לקו האדום בעקבות הפסד ביתי 1:0 למץ.

רן – ליל 2:2

חמישה ימים לפני שהיא מארחת את אלופת ישראל בפתיחת בית ו' של הליגה האירופית, רן קיוותה לקטוע רצף של שלוש תוצאות תיקו עם ניצחון, אבל הייתה על סף הפסד ובסופו של דבר חילצה תיקו רביעי ברציפות. ליל ניצחה בשלושת ביקוריה האחרונים ברואזון פארק והייתה בדרך לניצחון נוסף, אחרי שערים של שחקני ההגנה לני יורו בן ה-17 מהאוויר (33) ובאפודה דיאקיטה אחרי שסטיב מנדנדה הדף ניסיון של יורו במהלך דומה בכדור חופשי (62), אבל המגן הימני לורנז אסיניון הציל את המצב עם שער בכורה נהדר בדקה ה-74 ובישול למחליף המצרי איברהים סלאח שהשווה דקה לסיום. פביאן רידר, הרכש השוויצרי מיאנג בויז, תרם גם הוא לקאמבק עם בכורה טובה כמחליף.

דזירה דואה שחקן רן
קיבל הזדמנות ראשונה העונה בהרכב רן. דזירה דואה | אימג'בנק GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

לאנס – מץ 1:0

סגנית האלופה פתחה בצורה איומה את העונה וזה עוד לפני עומס המשחקים שייצור הקאמבק לליגת האלופות אחרי 21 שנה (מתחילה ברביעי בחוץ מול סביליה), אבל ספק אם היה מי שחשב שהיא תפסיד גם בביתה לעולה החדשה. האורחת כבר צברה חמש נקודות בארבעת המחזורים הראשונים, אבל אם מול מארסיי היא חילצה נקודה ביתית וכך עשתה גם מול ריימס, היום היא ניצחה במגרשה של סגנית האלופה. את ההתמודדות הכריע ג'ואל אסורו בדקה ה-37, שער שהספיק למרות הניסיונות של המקומיים להשוות ולהימנע מהפסד ביתי ראשון למץ מאז אוקטובר 2003, קרוב ל-20 שנה.

נמניה מאטיץ' שחקן רן
רן תחזור למסלול הניצחונות? נמניה מאטיץ' | אימג'בנק GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

משחקי יום ראשון:

14:00: לוריין – מונאקו 16:00: שטרסבורג – מונפלייה 16:00: קלרמון – נאנט 16:00: ריימס – ברסט 18:05: מארסיי – טולוז 21:45: ליון – לה האבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי