ההגנה הטובה בחמש הליגות הבכירות: ניס בפסגה עם 0:2 על רן

play
שחקני ניס חוגגים עם סופיאן דיופ | GettyImages, CHRISTOPHE SIMON
צפו: הארי קיין הפציץ שלושער, באיירן מינכן פירקה 0:4 את דורטמונד 04:10

בולקה שמר על רשת נקייה בפעם השישית ברציפות ופאריולי עדיין ללא הפסד העונה בליגה הצרפתית. מונאקו גברה 0:2 על ברסט, ליון נותרה ללא ניצחון ועמוק במקום האחרון

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הקטסטרופלית של ליון נמשכה היום (ראשון) עם 1:1 ביתי מול מץ שהותיר אותה במקום האחרון ועדיין ללא ניצחון העונה. ניס חזרה לפסגת הליגה הצרפתית עם 0:2 על רן במשחק שנעל את המחזור ה-11, כשגם מונאקו השלישית חזק במאבק עם 0:2 על ברסט.

ניס – רן 0:2

ההגנה הכי טובה בחמש הליגות הבכירות (ארבעה שערי חובה בלבד) חזרה למקום הראשון עם משחק שישי רצוף ללא ספיגה. רן, יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית שעדיין לא ניצחה בחוץ העונה, בחנה את מרצ'ין בולקה הנפלא שעצר את בנז'מן בוריז'ו ואת מרטן טרייה שפתח בהרכב לראשונה מאז פציעת הברך הקשה בינואר. בדקה האחרונה של המחצית הראשונה, המגן לורנז אסיניון בעט באוויר בצורה מביכה וז'רמי בוגה אמר תודה וכבש מקרוב. שחקן הכנף רץ לחגוג, ואז נזכר שהוא שיחק עונה אחת ברן (2015/16) והרים ידיים בהתנצלות.

רן הגבירה את הלחץ לאחר הרחקתו של יוסוף אנדאיישימה בדקה ה-74, אבל נגיחה של אמין גואירי שרקה ליד הקורה ואז במתפרצת סחט המחליף אוון גסאן כרטיס אדום מווארמד אומארי שתפס אותו על סף הרחבה, ועוד מחליף, סופיאן דיופ, הפך את הבעיטה החופשית לשער (87) עם הקפצה אלגנטית מ-17 מטרים אל המשקוף ומשם לגב של סטיב מנדנדה ופנימה. אחרי שלושה ניצחונות 0:1, הפעם ניס עם 0:2 והיא עדיין ללא הפסד בעידן פרנצ'סקו פאריולי.

ז'רמי בוגה שחקן ניס
ז'רמי בוגה שחקן ניס | אימג'בנק GettyImages, CHRISTOPHE SIMON

מונאקו – ברסט 0:2

הקבוצה מהנסיכות התאוששה מההפסד בליל ונותרה צמודה לפריז סן ז'רמן וניס. דווקא ברסט מצאה ראשונה את הרשת, אבל השער של ז'רמי לה דוארון נפסל בגלל עבירה בסיוע ה-VAR בדקה ה-11 ואחרי שש דקות דניס זקאריה נגח פנימה. ברסט נותרה מתוסכלת לאחר שגם שער של הבלם ליליאן בראסייה נפסל על ידי ה-VAR בדקה ה-27, ומנגד אלכסנדר גולובין הוסיף שער לבישול שלו עם כדור מדוד לחיבורים מ-14 מטרים בדקה ה-69. ברסט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של בראסייה בצהוב שני בתוספת הזמן.

אלכסנדר גולובין שחקן מונאקו חוגג שער
אלכסנדר גולובין שחקן מונאקו חוגג שער | אימג'בנק GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

ליון – מץ 1:1

אחרי טראומת מארסיי, האוהדים הגיעו לתמוך ופאביו גרוסו התייצב על הקווים עם תפרים מעל עינו, אבל גם ההתגייסות הכוללת הזו לא הספיקה כדי להשיג ניצחון בכורה. עבלי ג'אלו הדהים עבור מץ עם טיל מ-16 מטרים אל הקורה ופנימה בדקה ה-77, כשמנגד סקלי אלברו מנע הפסד שש דקות לסיום עם בעיטה מחוץ לרחבה. מעמדו של גרוסו לא ברור וליון עוד עומדת בפני סדרת משחקי לא קלה: רן בחוץ, ליל בבית ואז לאנס ומארסיי בחוץ. מץ במקום ה-16 שמוליך למבחנים בסיום העונה.

משחקים נוספים:

נאנט – ריימס 1:0 לריימס: ג'וניה איטו (75)

טולוז – לה האבר 2:1 לטולוז: תייס דאלינחה (49). ללה האבר: מוחמד באיו (79 ו-90+6)

שטרסבורג – קלרמון 0:0

פאביו גרוסו מאמן ליון
פאביו גרוסו הפצוע | GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

תוצאות סוף השבוע:

פריז סן ז'רמן – מונפלייה 0:3 לוריין – לאנס 0:0 מארסיי – ליל 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי