אמבפה כיכב עם שלושער, שלישייה חמישית ברציפות לפריז סן ז'רמן

play
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער | GettyImages, Xavier Laine
צפו: מילאן איבדה יתרון כפול וניצלה מהפסד דרמטי, ז'ירו כבש והורחק 01:42

בניגוד לליגת האלופות, בליגה הצרפתית ידעה האלופה להמשיך את הרצף עם 0:3 על ריימס והיא לבד בפסגה. החלוץ צריך עוד שלושה כדי להגיע ל-300 שערים בקריירה

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן ניצלה את ה-0:0 של ניס מול מונפלייה ועלתה הערב (שבת) לפסגת הליגה הצרפתית בזכות ניצחון חמישי ברציפות שבו היא מבקיעה שלישייה – 0:3 בחוץ על ריימס. מונאקו לא הצליחה לצמק את הפער באופן משמעותי אחרי 0:0 נגד העולה לה האבר, שתקבל בקרוב לשורותיה את אנדרה איוו שחתם כשחקן חופשי וחוזר לליגה הצרפתית אחרי שמונה שנים.

ריימס – פריז סן ז'רמן 3:0

אחרי ההפסד 2:1 בסן סירו שהיה השני של הפריזאים בליגת האלופות, הם חזרו לליגה ואספו נקודות מול יריבה שנחשבת למוקש. ריימס של וויל סטיל סחטה שתי תוצאות תיקו מהאלופה בעונה שעברה ובכלל ממעטת להפסיד, אבל הפעם היא לא מצאה תשובה לקיליאן אמבפה, שכבר בדקה השלישית ירה פנימה בוולה מצד שמאל אחרי הרמה של עוסמאן דמבלה. חמש דקות לאחר מכן הצליח ג'וניה איטו להשוות, אבל השער נפסל בסיוע ה-VAR בגלל נבדל ולאחר מכן ג'אנלואיג'י דונארומה מנע את השוויון.

קרלוס סולר, שלא שותף בהפסד למילאן ונכנס להרכב יחד עם פביאן רואיס, לי קאנג-אין וגונסאלו ראמוס, סידר לאמבפה שער קל בדקה ה-59 והמחליף בראדלי ברקולה הכין לקפטן נבחרת צרפת את השלישי בדקה ה-82 וה-13 שלו העונה בליגה. שלושער ראשון לאמבפה בליגה מאז אוגוסט 2022 (ב-1:7 על ליל) והוא נמצא מרחק שלושה כיבושים מציון 300 שערים בקריירה. כרגע הוא על 297, מתוכם 227 במדי פ.ס.ז'.

לה האבר – מונאקו 0:0

אחרי ניס, גם מונאקו הסתפקה בנקודה בלבד. הסיום היה דרמטי במיוחד, כשאחרי התערבות של VAR, המארחת קיבלה פנדל. הבדיקה גררה את המשחק עד הדקה ה-100, אבל שוער מונאקו, פיליפ קון, עצר את הפנדל שבעט סמואל גראנדסיר והותיר את התוצאה מאופסת.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם קיליאן אמבפה
בדרך לעוד זכייה בתואר מלך השערים. קיליאן אמבפה | אימג'בנק GettyImages, Xavier Laine

משחקי יום ראשון:

ליל – טולוז קלרמון – לוריין מץ – נאנט רן – ליון לאנס – מארסיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי