אחרי ויאריאל: ראן צפויה להיפרד מז'נסיו ולמנות את סטפן

play
ברונו ז'נסיו מאמן רן | אימג'בנק GettyImages, Seskim Photo/MB Media
צפו: למרות מופע הצלות של כיוף, מכבי חיפה הפסידה 2:1 נגד ויאריאל 05:00

יריבה נוספת של מכבי חיפה תבצע זעזוע על הקווים. המאמן שניצח שני משחקי ליגה בלבד יוחלף במי שהוביל את הקבוצה לתואר היסטורי ב-2019

(גודל טקסט)

ויאריאל החליפה כבר שלושה מאמנים העונה, כעת יריבה נוספת של מכבי חיפה בליגה האירופית לקראת זעזוע על הקווים: לפי התקשורת הצרפתית הבוקר (שבת), ברונו ז'נסיו צפוי לסיים את תפקידו בימים הקרובים ולא ישוב להדריך את הקבוצה בשבוע הבא, לאחר סיום פגרת הנבחרות.

בליגה האירופית ראן ניצחה שלושה מארבעת משחקיה, נכנעה רק בספרד לוויאריאל שאיתה היא צפויה להיאבק על ראשות הבית, אבל בליגה ראן מדורגת רק במקום ה-13 עם שני ניצחונות בלבד העונה – במחזור הפתיחה נגד מץ ומול נאנט לפני חודש וחצי. לפגרה היא יצאה ביום ראשון עם הפסד ביתי 1:0 לליון.

ברונו ז'נסיו מאמן רן
מרוצה מהחזרה למסלול. ברונו ז'נסיו | אימג'בנק GettyImages, DAMIEN MEYER/AFP

מי שככל הנראה יחליף את ז'נסיו ואם כן גם יעמוד על הקווים נגד מכבי חיפה במחזור החמישי ולפני האחרון בליגה האירופית בעוד פחות משבועיים (30 בנובמבר) זהו ז'וליאן סטפן, שככל הנראה לא יזכה לחוזה ארוך טווח, לפחות בהתחלה, אלא יחתום עד תום העונה בלבד.

סטפן בן ה-43 אימן את שטרסבורג עד הקיץ האחרון, אבל בכל תשע השנים שלפני כן עבד בראן – תחילה כמאמן קבוצת הנוער, אחר כך השתדרג למאמן המילואים ובסופו של דבר אימן את הקבוצה הבוגרת במשך שלוש שנים, מ-2018 ועד 2021 ואותה הוביל לזכייה בתואר הראשון שלה זה 48 שנה, כאשר בתום דו קרב פנדלים ראן ניצחה את פריז סן ז'רמן בגמר הגביע הצרפתי ב-2019. בנוסף, איתו העפילה ראן לליגת האלופות בפעם האחת והיחידה בתולדותיה, בעונת 2020/21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי