פ.ס.ז' נרגעה: זאיר-אמרי יתאושש עד דורטמונד או יחזור רק ב-2024?

play
ווארן זאיר-אמרי נבחרת צרפת | רויטרס
חסרת רחמים: צפו בניצחון ההיסטורי של צרפת, שפירקה את גיברלטר 0:14 03:22

לאחר הדאגה המרובה בעקבות הפציעה בעת כיבוש שער הבכורה במדי נבחרת צרפת, התברר כי הקשר בן ה-17 סובל מנקע חמור בקרסול וייעדר רק כמה שבועות. האלופה מקווה שישחק במחזור הסיום של בתי ליגת האלופות

(גודל טקסט)

ווארן זאיר-אמרי לא ישכח את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת. קשרה המבטיח של פריז סן ז'רמן הפך בגיל 17, שמונה חודשים ו-10 ימים לכדורגלן הצעיר ביותר שמשחק במדי הטריקולור מאז 1911 ובנוסף על כך, בדקה ה-16 הבקיע לרשת גיברלטר ב-0:14 חסר התקדים והפך גם לכובש הצעיר בהיסטוריה. אלא שבמהלך השער הוא גם נפצע בצורה מדאיגה שעוררה חשש רב בפריז.

היום (ראשון) התברר כי הפציעה פחות קשה מכפי שחשבו. זאיר-אמרי סובל מנקע חמור בקרסול וייעדר כמה שבועות, כאשר בגרסה האופטימית יספיק לחזור למחזור הסיום של ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד ובגרסה הפסימית ישוב למגרשים רק ב-2024. בדיקות נוספות יקבעו את מועד החזרה.

בכל מקרה, פ.ס.ז' תחסר אותו במפגש הצמרת עם מונאקו ביום שלישי, במשחק הביתי בליגת האלופות מול ניוקאסל בעוד תשעה ימים ולאחר מכן גם מול לה האבר ונאנט בליגה.

ווארן זאיר-אמרי נבחרת צרפת
פחות גרוע מכפי שחשבו תחילה. ווארן זאיר-אמרי | אימג'בנק GettyImages

היהלום החדש של הכדורגל הצרפתי תפס העונה מקום של קבע בהרכב של פריז סן ז'רמן. במאזנו שני שערי ליגה ושני בישולים ב-11 הופעות וכן שלושה בישולים בארבעת משחקיו בליגת האלופות. אחרי ששימש כקפטן הנבחרת הצעירה של תיירי הנרי בגיל 17 בלבד, הוקפץ זאיר-אמרי לנבחרת הבוגרת של דידייה דשאן וכאמור כבש ונפצע בבכורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי