משחק שמיני רצוף עם רשת נקייה: ניס גברה 0:1 על טולוז

play
טרם מופי חוגג שער עם שחקני ניס | GettyImages, VALERY HACHE/AFP
תיקתק1פ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11 07:31

הקבוצה מדרום צרפת שבה למסלול הניצחונות בזכות שער של טרם מופי (54), צימקה את הפער מהפסגה לנקודה והגדילה את ההפרש ממונאקו ל-5 נקודות. ראן ניצחה 1:3 את ריימס לפני מכבי חיפה, ועצרה רצף של 5 משחקים בליגה ללא ניצחון. ליון שבה להפסיד עם 2:0 לליל

קבוצות: ניס
(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בצרפת נפתח עם ה-2:5 המרשים של פריז סן ז'רמן על מונאקו ביום שישי, והיום הגיע תורה של הצלע השלישית במקומות 1-3. ניס שוב לא ספגה, שבה למסלול הניצחונות וצימקה את הפער מהפסגה בחזרה לנקודה. ראן, יריבתה של מכבי חיפה בחמישי הקרוב, עצרה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון עם 1:3 על ריימס, וליון חזרה להפסיד עם 2:0 לליל.

טרם מופי חוגג עם שחקני ניס
הרצף נמשך. מופי | אימג'בנק GettyImages

ניס – טולוז 0:1

הקבוצה מדרום צרפת שמרה על רשת נקייה משחק שמיני ברציפות וגם חזרה למסלול הניצחונות עם ה-0:1 החמישי שלה העונה בליגה. טרם מופי הניגרי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54 וניס צימקה את הפער מפ.ס.ז' שבפסגה בחזרה לנקודה. יש לה 4 שערי חובה ב-13 מחזורים והיא הצליחה לפתוח פער של 5 נקודות על פני מונאקו שבמקום השלישי.

שחקני ראן חוגגים
הרצף השלילי נעצר בזמן. ראן | אימג'בנק GettyImages

ראן – ריימס 1:3

מכבי חיפה תפגוש בחמישי הקרוב את ראן במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, והשתיים יגיעו אחרי ניצחונות במסגרת המקומית. אחרי שהירוקים השיגו 1:2 על הפועל פתח תקוה, הקבוצה הצרפתית עשתה את העבודה על חשבון ריימס. אמין גוירי העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל רגע לפני הירידה למחצית (45+1) עומאר דיאקיט השווה עבור האורחת. כשחשבה שהיא בדרך למחצית שנייה צמודה, בנג'מין בוריגו כבש כבר עם פתיחת המחצית בדקה ה-46 וכעבור 20 דקות סידר לארתור תיאט את השלישי עם תוצאות הסיום. ראן השיגה ניצחון ראשון אחרי 5 מחזורים רצופים, ריימס מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות ואפשרות לאבד את המקום החמישי גם בתום המחזור.

אלכסנדר לקאזט ליון
המשבר לא נפתר. לקאזט | אימג'בנק GettyImages

ליון – ליל 2:0

אירועי המשחק שפוצץ עם מארסיי עדיין מהדהדים בקבוצה של פאביו גרוסו, אך ניצחון הבכורה העונה עם 0:1 על ראן לפני פגרת הנבחרות, רומם את רוח קבוצת הפאר הצרפתית מחדש. עם הביטחון שהחל להיבנות, הקבוצה מתחתית הליגה בצרפת הגיעה לליל שקיבלה יריבה בהזמנה מבחינה וסיימה עם שלוש נקודות נוספות בדרך לפתיחת פער במקום הרביעי. ג'ונתן דייויד כבש ראשון בדקה ה-27 וטיאגו סנטוס הכפיל כעבור חמש דקות (32) במשחק עשירי ברציפות ללא הפסד של ליל בכל המסגרות. ליון חזרה לשקוע עם הפסד שביעי העונה.

תוצאות נוספות:

לוריין – מץ 3:2 ללוריין: רומיין פאיברה (7), אלי ג'וניור קרופי (22). למץ: שייק סבאלי (1), איסמעיל טראורה (65), אבלי ז'אלו (83)

נאנט – לה האבר 0:0

מונפלייה – ברסט 3:1 למונפלייה: טג'י סבאנייה (51). לברסט: מקסים אסטב (20, עצמי), מתיאס פריירה לאג'ה (64), קמורי דומביה (90+3)

משחקי המחזור ה-14 בצרפת:

ריימס – שטרסבורג לאנס – ליון נאנט – ניס לה האבר – פ.ס.ז' טולוז – לוריין מונאקו – מונפלייה ברסט – קלרמון ליל – מץ מארסיי – ראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי