"היחסים בין אמבפה ללואיס אנריקה הגיעו לנקודת רתיחה"

בצרפת מדווחים שהכוכב זועם על מאמנו, שהחליט להאט את הקצב ושיחק הגנתי נגד בורוסיה דורטמונד: "זו הסיבה שהוא לא חגג נגד ליל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה ממשיך לחורר רשתות בפריז סן ז'רמן גם העונה, אבל בזמן שהצרפתי מבקיע ומבקיע, הדיווחים מספרים על משבר רציני ביחסים בין הכוכב למאמן שלו בשבוע האחרון. לפי הדיווח בצרפת הכול החל במשחק הקריטי מול בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, כאשר לואיס אנריקה הורה לשחקנים להאט את קצב המשחק מחשש להפסד, בעוד שאמבפה רצה ללכת על ניצחון כדי לנסות להשיג את המקום הראשון בבית.

גם התפקוד של אמבפה היה יותר בעמדה אחורית ולאחר המשחק, שהסתיים בתיקו המיוחל (1:1), המאמן הספרדי טען שהורדת הקצב היתה "אחת ההחלטות הטובות בקריירה שלי", אבל אמבפה לפי הדיווח ממש לא אהב את ההחלטה של המאמן שלו.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן בועט פנדל
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן בועט פנדל | רויטרס

כמה ימים לאחר מכן, במשחק הליגה מול ליל שהסתיים ב-1:1, אמבפה כבש את ה-0:1 של פריז בפנדל ולא חגג אחריו ובצרפת טוענים שהסיבה לכך היא היחסים הרעועים עם לואיס אנריקה, שלדעתו משחק הגנתי מאוד עם הסגל העומד לרשותו.

לא ברור כיצד הפרשה הזו תשפיע על עתידו של אמבפה, שכבש כבר 16 שערים ב-16 משחקים העונה, אך ב"לה פריזיאן" טוענים שבינואר יחלו המגעים לחידוש חוזהו של השחקן לו יש חוזה במועדון רק עד העונה הבאה.

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית ייערך במלואו ביום רביעי (כל המשחקים בשעה 22:00). פריז סן ז'רמן תארח את מץ, ניס את לאנס, מונאקו תצא לטולוז ומארסיי תבקר במונפלייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי