נשיא פ.ס.ז': "עם אמבפה יש הסכם ג'נטלמני, מסי? לא צריך כוכבים"

play
ליאונל מסי לצד קיליאן אמבפה טקס כדור הזהב | GettyImages
אמבפה כבש שלושער, אסנסיו עם בישול מרהיב: צפו ב-0:9 פריז סן ז'רמן 03:00

אל חלאיפי התייחס לעתיד הצרפתי: "הוא לא יעשה דבר נגד המועדון". על הפרעוש: "הדברים שאמר אחרי העזיבה לא היו מכבדים"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר בכדורגל האירופי כבר בעיצומו, וכפי שהתרגלנו לראות בכל חלון בשנים האחרונות, גם הפעם שמו של קיליאן אמבפה חזק בכותרות. הצרפתי יכול לצאת מהחוזה שלו בפריז סן ז'רמן בקיץ הקרוב, ועל כן רשאי לנהל כבר עכשיו מגעים עם כל קבוצה שירצה לקראת חתימה על חוזה לעונה הבאה.

באופן טבעי חרושת השמועות סביב ריאל מדריד שוב על סדר היום, ובפריז סן ז'רמן מנסים להרגיע. בראשון בלילה פורסם בצרפת כי הושג סיכום בין אמבפה לריאל על חוזה שייכנס לתוקף בקיץ, ושעות לאחר מכן בסביבתו של השחקן ובקבוצתו הנוכחית יצאה הכחשה גורפת.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי | רויטרס

כדי לנסות ולהרגיע במעט את הרוחות, נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי התראיין למספר גופי תקשורת בצרפת, ביניהם התכנית של קשר המועדון לשעבר ז'רום רותן. "קיליאן שחקן נהדר אבל גם אדם נהדר. יש בינינו הסכם ג'נטלמני, זה לא עניין של כסף, זה יותר מהסכם חתום", אמר הנשיא הקטארי, שקרא לתקשורת המקומית לתת לאמבפה את השקט לקבל החלטה בנוגע לעתידו.

בצל השמועות על המעבר לבירת ספרד הוסיף אל חלאיפי: "כמובן שאני רוצה שהוא יישאר. הוא השחקן הכי טוב בעולם ופ.ס.ז' זה המועדון הטוב ביותר עבורו. הוא עומד במרכז. יש לי אמון בו, הוא לא יעשה שום דבר נגד המועדון".

על פי דיווחים שהתפרסמו ברחבי אירופה בתקופה האחרונה, מלך שערי פ.ס.ז' בכל הזמנים הסכים לוותר על מענק שבין 70 ל-80 מיליון יורו מהמועדון אם יעזוב אותו בחינם בקיץ הקרוב.

ליאונל מסי, זוכה כדור הזהב 2023
ליאונל מסי, זוכה כדור הזהב 2023 | אימג'בנק GettyImages

אל חלאיפי התייחס גם לדבריו של אקס המועדון, ליאונל מסי, שסיפר על הקשיים בשנתיים שלו בצרפת. "מסי הוא השחקן הטוב אי פעם, זה היה מאתגר עבורו לעבור מברצלונה", אמר אל חלאיפי, "יש לי הרבה כבוד עבורו, אבל אני לא מקבל את זה שיגידו דברים רעים על פ.ס.ז' אחרי שעוזבים, זה לא מכבד ולא אהבתי את זה. צריך לדבר בזמן שאתה נמצא במועדון, לא אחרי שאתה עוזב".

פ.ס.ז' לא חגגה עבור הפרעוש את הזכייה של ארגנטינה במונדיאל, והנשיא הסביר מדוע: "לא חגגנו כי הזכייה הייתה נגד צרפת וקיליאן, ואנחנו מועדון צרפתי". אל חלאיפי התייחס גם לשינוי הגישה של פ.ס.ז' אחרי שנים של רדיפה אחרי הכוכבים הגדולים בעולם: "אנחנו לא צריכים כוכבים, היום פ.ס.ז' היא הכוכב. אנחנו צריכים שחקנים שמכבדים את החולצה ואת המועדון ונותנים הכל למענו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי