צמד שערים ובישולים לאמבפה בגביע הצרפתי, גם מונאקו וניס עלו

play
קיליאן אמבפה חוגג עם שחקני פריז סן ז'רמן | GettyImages
אמבפה עם שני שערים ושני בישולים, פריז סן ז'רמן בשמינית גמר הגביע בצרפת 02:06

החלוץ כיכב יחד עם ראמוס ומיולו ב-1:4 של פריז סן ז'רמן על אורליאן. שלושער לבן ידר ב-1:3 על רודז, 2:3 לניס בבורדו, לבאל הפתיעה עם 0:1 בנאנט וגם היא בשמינית הגמר

(גודל טקסט)

אחרי עלייתה של ליון לשמינית גמר הגביע הצרפתי בשישי עם 1:2 קשה על ברז'ראק מהליגה הרביעית, העפילו הערב (שבת) גם פריז סן ז'רמן, מונאקו וניס, בעוד הפיינליסטית נאנט הודחה בידי לבאל מהליגה השנייה. ברסט הפכה ל-1:2 מול טרליסאק מהליגה הרביעית, לה פווי מאותה הליגה הפתיעה את דנקרק מליגת המשנה עם 1:2.

אורליאן – פריז סן ז'רמן 4:1

סוללת הכוכבים מבירת צרפת לא התקשתה מול הקבוצה מהליגה השלישית. לואיס אנריקה עלה בהרכב עם לא מעט שמות נוצצים, כשהנוצץ שבהם, קיליאן אמבפה, כיכב עם צמד שערים ובישול לגונסאלו ראמוס וסני מיולו. אמבפה כבש את הראשון בדקה ה-16, הוסיף את השני בדקה ה-63 וסידר לחלוץ הפורטוגלי את השלישי בדקה ה-73. ניקולא סיינט רוף צימק בנגיחה שער ניחומים מכבד בדקה ה-86, אבל שוב אמבפה היה אחראי על אחד השערים, הפעם עם בישול למיולו הצעיר שהקפיץ מעל השוער ושלח את פ.ס.ז' לשמינית הגמר.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן
צמד ובישול. אמבפה | אימג'בנק GettyImages
מורגן סאנסון שחקן ניס חוגג שער
שערים ראשונים במדי ניס. מורגן סאנסון | אימג'בנק GettyImages, ROMAIN PERROCHEAU/AFP

רודז – מונאקו 3:1

שנה אחרי שהודחה על ידה מהגביע לאחר 2:2 ודו-קרב פנדלים, מונאקו השיגה נקמה בקבוצה מהמקום השביעי בליגת המשנה. וויסאם בן ידר כיכב עם שלושער (11 בפנדל, 50 ו-58) והעלה את הקבוצה מהנסיכות לשמינית הגמר, כשמנגד סטון ממבו רק השווה זמנית (21). קפטן מונאקו הגיע ל-250 שערים בקריירה וביצע מחווה למאמן שזיהה אותו כשחקן קט-רגל ונתן לו את ההזדמנות על הדשא, והלך השבוע לעולמו.

בורדו – ניס 3:2

אלופת צרפת מ-2009 קרובה יותר לירידה לליגה השלישית מאשר לחזרה לליגה הראשונה, וגם בגביע לא הצליחה להפתיע. אוון גסאן פתח בהתקפת ניס בהיעדרו של טרם מופי (נמצא עם ניגריה באליפות אפריקה) וכבש בדקה ה-35, כשמורגן סאנסון חגג שער בכורה עם פנדל מוצלח בדקה ה-47 והשלים צמד בדקה ה-60, דקה אחרי שז'רמי ליבולאן צימק. גאטן וייסבק הקטין ל-3:2 בדקה ה-76.

נאנט – לבאל 1:0

מחזיקת הגביע מ-2022 שהגיעה גם לגמר אשתקד, לא תחזור לגמר שלישי. לבאל, שנלחמת על עלייה לליג 1 ומדורגת כרגע במקום הרביעי בליגת המשנה, הגיעה לסטאד דה לה בוז'ואר והפתיעה עם נגיחה מקרוב של מאליק טשוקונטה בדקה ה-60.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי