"אמבפה והנשיא נתנו כיף אחד לשני". פ.ס.ז' תסתער, אוסימן מועמד

play
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם נאסר אל חלאיפי | רויטרס
השלישייה ההתקפית של פ.ס.ז' כיכבה בדרך ל-1:3 ולרבע גמר הגביע 02:21

אל חלאיפי העריך את כך שהצרפתי הודיע לו על החלטתו לעזוב פנים אל פנים. המועדון ייצא למסע חימוש בקיץ, חוזים חדשים לשני היהלומים. טשואמני רמז על הגעת הסופרסטאר לריאל מדריד?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בצרפת ובשאר אירופה מתייחסים כעובדה מוגמרת לכך שקיליאן אמבפה יעזוב בקיץ את פריז סן ז'רמן כשחקן חופשי. ברחבי היבשת פרסמו שהכוכב הודיע לנשיא נאסר אל חלאיפי על החלטתו, ובצרפת תרמו פרטים נוספים מהפגישה. "בפרידה הם נתנו כיף אחד לשני, נאסר העריך את זה שאמבפה בא להודיע לו פנים אל פנים", סיפר אקס הקבוצה והפרשן ז'רום רותן, "היה ברור שתהיה תחושת אכזבה, אבל נאסר איש עסקים, הוא ידע שזה יכול לקרות".

כזכור, בקיץ האחרון הייתה מתיחות בין הצדדים כשאמבפה סירב להאריך חוזה, ובמועדון החליטו לגרוע אותו ממשחקי ההכנה לעונה במזרח הרחוק. הפעם, כך רותן טוען, לא תהיה שום סנקציה. אמבפה הבטיח בקיץ שאם יעזוב, אל חלאיפי יהיה הראשון לדעת זאת וכך היה. ב"לאקיפ" אף הוסיפו שאמבפה ביקש מהנשיא לא להגיש הצעות נוספות להארכת חוזה, וכי ההחלטה היא סופית. שחקן העבר כריסטוף דוגארי ניתח: "זה ישחרר את אמבפה. אני לא יודע לאן הוא ילך, אבל הוא יוכל לתת את הכל עד הסוף למען המועדון שהוא אוהב. הוא ירצה לתת הכל, אין לי ספק".

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן
גם הוא ישוב להרכב. אמבפה | רויטרס

אמבפה לא יקבל את דמי הנאמנות בהתאם ל"הסכם הג'נטלמני" עם הנשיא הקטארי, והמועדון יחסוך כ-200 מיליון יורו בעונה הבאה. הדבר יאפשר להם להתחזק בחלון ההעברות, בו הם מתכוונים להיות אגרסיביים במיוחד. השם הבולט שנחשב למועמד הוא ויקטור אוסימן מנאפולי, כאשר גם שמו של רפאל לאאו ממילאן הוזכר. על פי פבריציו רומאנו, פרט לשחקן התקפה בכיר פ.ס.ז' רוצה להחתים גם קשר בכיר ובלם חדש.

שני צעירים שצפויים לעמוד במרכזה של פ.ס.ז' החדשה הם וורן זאיר'אמרי וצ'אבי סימונס. הראשון, הצרפתי בן ה-17, יחתום על הארכת חוזה שבה ישדרג משמעותית את שכרו. ההולנדי שמושאל העונה לר.ב. לייפציג יחזור וגם מולו יעבדו במועדון על חוזה חדש.

מי שכבר עורר סערה ברשת החברתית "X" הוא אורליאן טשואמני, חברו של אמבפה בנבחרת צרפת ושחקנה של ריאל מדריד. בציוץ של הקשר האחורי הופיעו שני דליי פופקורן, בעקבות הדיווחים על עזיבתו של אמבפה את פ.ס.ז', והציוץ של טשואמני הטריף את הגולשים שכבר התלהבו מהאפשרות ששני שחקני הטריקולור אכן ישתפו פעולה במדי הבלאנקוס בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי