"קיליאן אמבפה ולואיס אנריקה לא יכולים לסבול יותר זה את זה"

play
לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה | GettyImages, Jean Catuffe
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3 06:14

בצרפת טוענים למשבר חריף בין כוכב פ.ס.ז' למאמנו: "זה כבר לא עובד, הם מלכלכים אחד על השני". אל חלאיפי ייתן יד חופשית?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

סיפור החילוף של קיליאן אמבפה בהפסקת המשחק אמש (שישי) באצטדיון לואי השני במונאקו, ממשיך להעסיק את התקשורת הצרפתית. לואיס אנריקה הסביר כי הוצאת הכוכב הגדול של פריז סן ז'רמן הייתה מקצועית, אבל אחרי ה"קרקס" של אמבפה שעשה סיבוב באצטדיון עם הטלפון ועלה ליציע בזמן שחבריו משחקיו על הדשא (סיימו ב-0:0) מופיעים עוד ועוד דיווחים על נתק מוחלט בין הצדדים.

ב"פוט מרקאטו" הצרפתי נטען שהעניינים בין אמבפה למאמנו "כבר לא זורמים" וכי מקורות במועדון טוענים כי הם כבר "לא יכולים לסבול יותר אחד את השני". דווח גם כי השניים מלכלכים זה על זה באופן פרטי ולואיס אנריקה כועס מאוד על התנהלותו של מספר 7, שעוד ענד אתמול את סרט הקפטן בהיעדרו של מרקיניוס, הקפטן הקבוע.

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
בצל הדיווחים על נתק, חגגו יחד את השער האחרון. לואיס אנריקה עם קיליאן אמבפה | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

כזכור, אמבפה כבר הודיע כי יעזוב את אלופת צרפת בקיץ הקרוב ופ.ס.ז' השלימה את העניין והרימה ידיים בניסיון לשכנעו להישאר. במועדון מאמינים שהחלוץ כבר חתם בריאל מדריד והנשיא נאסר אל חלאיפי אמר כי אם הדבר נכון, ללואיס אנריקה יש יד חופשית לפעול מולו – כולל הורדה לספסל ואפילו הוצאה מהסגל.

מאז ההכרזה של אמבפה, הוא נכנס כמחליף מול נאנט, הוחלף אחרי שעה מול ראן והפעם כבר במחצית מול מונאקו. החלוץ הוא מלך שערי פריז סן ז'רמן אי פעם וגם מוביל את טבלת המבקיעים בליגה הצרפתית העונה עם 21 שערים, אחרי חמש זכיות רצופות בתואר מלך השערים. לפריזאים יש משחק קריטי מול ריאל סוסיאדד ביום שלישי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, ונותר לחכות ולראות מה יחליט לגביו לואיס אנריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי