אמבפה התחבק עם לואיס אנריקה, המאמן: "בקרוב הוא לא יהיה כאן"

play
לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה | רויטרס
"צריך לחזור לעונשים של סגירת יציעים, גם בהתאחדות מבינים" 46:51

כוכב פ.ס.ז' הגיב לשמועות: "יש לי הרבה בעיות, אבל המאמן לא כלול בהן". אל חלאיפי: "המאמן קובע, אנחנו מאחוריו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי כל הרעש סביבו מאז ה"קרקס במונאקו" ביום שישי, קיליאן אמבפה הגיב אמש (שלישי) כמו שרק הוא יודע והבקיע צמד נהדר שהוביל את פריז סן ז'רמן ל-1:2 בחוץ על ריאל סוסיאדד ול-1:4 בסיכום, בדרך לרבע גמר ליגת האלופות אחרי היעדרות של שלוש שנים. החלוץ אפילו גרם לקרע ברשת בטיל בשער הראשון ובסיום הערב ניצב יחד עם הארי קיין בראש טבלת המבקיעים של המפעל (שישה שערים כל אחד). סך הכול עומד אמבפה על 34 כיבושים ב-34 משחקים בכל המסגרות העונה.

בנוסף, אמבפה שיפר את מאזנו ל-18 שערים בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות, כאשר לפניו נותרו רק חמישה, בראשם כריסטיאנו רונאלדו עם 67. ליאונל מסי שני עם 49 ואחריו קארים בנזמה (34), רוברט לבנדובסקי (31) ותומאס מולר (26).

בסיום התחבק אמבפה עם מאמנו לואיס אנריקה ועשה סוף לדיבורים על נתק ביניהם כשהבהיר: "היחסים בינינו טובים, טובים מאוד. אין לי שום בעיה איתו. אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים. יש לי הרבה בעיות, אבל המאמן לא אחד מהן".

על המשחק אמר: "אנחנו שמחים מאוד, זו הייתה המטרה. רצינו להעפיל, אבל גם לנצח כדי לעשות את זה בצורה רגועה יותר. הצלחנו לפי תוכנית המשחק, כבשנו מוקדם וזה הקל עלינו. לקראת הסיום היה קצת קשה, אבל ידענו מראש שלא נוכל להרשות לעצמנו להירדם כאן. היה ברור ש-0:2 זה לא מספיק בטוח לגומלין. הם קיוו לחזור בעזרת הקהל ולכבוש ראשונים, אבל השער המהיר שלנו הוציא להם את הרוח מהמפרשים".

לואיס אנריקה מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה
ימים טובים. לואיס אנריקה עם קיליאן אמבפה | רויטרס

הנשיא נאסר אל חלאיפי התייחס להופעה של אמבפה: "קיליאן, זה קיליאן. הוא שחקן פנטסטי, השחקן הטוב בעולם, אבל כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד. לא קל לנצח כאן ועשינו את זה עם ההרכב הכי צעיר בהיסטוריה של פ.ס.ז' בליגת האלופות. אנחנו בונים כאן משהו לעתיד, זה הדבר הכי חשוב. ראינו כדורגל קבוצתי טוב גם ללא הכדור".

על ההחלטות של לואיס אנריקה, שבמשחק הליגה האחרון החליף את אמבפה בהפסקה, אמר: "המאמן קובע. אנחנו מאחוריו, זה בטוח. הקבוצה מעל הכול, פריז סן ז'רמן. לקיליאן היה משחק נהדר ואנחנו גאים בו".

לואיס אנריקה עצמו אמר על הכוכב שלו ושלח רמז ברור מאוד לקראת העזיבה בקיץ: "לא גיליתי אותו היום. אתם יודעים מה דעתי עליו – הוא השחקן הטוב בעולם, הוא יכבוש 50 שערים ויבשל 25 בכל קבוצה שהיא, ולצערי בעתיד הקרוב הוא לא יהיה כאן".

קיליאן אמבפה עם ווארן זאיר-אמרי שחקני פריז סן ז'רמן
לא מודאג מעניין החוזה. ווארן זאיר-אמרי עם קיליאן אמבפה | רויטרס

ווארן זאיר-אמרי התייחס להחלטה להציב את עוסמאן דמבלה כמספר 10, מאחורי אמבפה ובראדלי ברקולה: "התכוננו טוב למשחק ולמאמן היה רעיון לשים את דמבלה במרכז. זה עבד טוב מאוד ונתן לו יותר שטח בצדדים. אמבפה? הוא שחקן מהטופ העולמי. הוא מאוד מחויב באימונים ובמשחקים".

בנוגע להארכת חוזהו, אמר הקשר הצעיר: "אני לא מודאג לגבי זה. אני אחגוג השבוע יום הולדת 18, אני שמח מאוד ורוצה להישאר ממוקד בתפקיד שלי על המגרש ולעשות את הטוב ביותר עבור פ.ס.ז'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי