אמבפה וגריזמן לא צפויים לייצג את צרפת בטורניר האולימפי

play
קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת | רויטרס
צפו: קיליאן אמבפה חזר להרכב וכבש, פריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את ניס 01:42

בשל הקרבה ליורו, ובמקרה של הקיצוני גם המעבר הצפוי לריאל מדריד, בצרפת מעריכים שהשניים לא ישתתפו באולימפיאדה הביתית

(גודל טקסט)

מעט אחרי שפריז סן ז'רמן ניצחה 1:3 את ניס ועלתה לחצי גמר הגביע הצרפתי אמש (רביעי), בכלי התקשורת הצרפתים פרסמו דיווחים מאכזבים לאוהדים המקומיים: קיליאן אמבפה לא צפוי ללבוש את מדי הנבחרת בטורניר האולימפי הביתי, במסגרת משחקי פריז 2024.

גם אמבפה וגם אנטואן גריזמן הביעו את רצונם לייצג את צרפת במשחקים האולימפיים, שם כידוע מוגבלות נבחרות הכדורגל למקסימום של שלושה שחקנים מעל גיל 23. השניים בני 25 ו-33 בהתאמה. עם זאת, ככל הנראה הם לא ישתתפו בטורניר בשל מספר קשיים.

הסמיכות בין הטורניר האולימפי ליורו בגרמניה הופכת את פגרת הקיץ לעמוסה במיוחד עבור שחקנים שישתתפו בשתי המסגרות הבינלאומיות. גם אם תיירי הנרי, מאמן הנבחרת הצעירה של צרפת, יבקש לזמן את אמבפה וגריזמן, מאמן הנבחרת הבוגרת דידייה דשאן יצטרך להביע את הסכמתו לכך, ובעיקר המועדונים של השניים הם אלה שיצטרכו לאשר את הזימונים. כידוע, המשחקים האולימפיים אינם במסגרת פיפ"א ולכן המועדונים לא מחויבים לשחרר לשם שחקנים.

קיליאן אמבפה לצד אוליבייה ז'ירו אנטואן גריזמן נבחרת צרפת
קיליאן אמבפה לצד אוליבייה ז'ירו אנטואן גריזמן נבחרת צרפת | אימג'בנק GettyImages

מעבר לכך, אמבפה צפוי להתחיל את העונה הבאה בריאל מדריד והוא לא ירצה להגיע אליה אחרי קיץ נטול מנוחה. לאור העובדה שהיורו נחשב לטורניר חשוב ויוקרתי יותר בעולם הכדורגל בהשוואה לאולימפיאדה, קשה לראות את אמבפה נרתם למאמצים של צרפת לזכות במדליית זהב אולימפית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי