יהרוס את חדר ההלבשה? החשש מצירופו של אמבפה לריאל מדריד

לפי מיאטוביץ', "שישה כוכבים בהתקפה זה כאב ראש רציני, כולם חושבים שמגיע להם לשחק". הצרפתי פרסם פוסט מסתורי, סבלנותו של לואיס אנריקה אוזלת

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה ככל הנראה לקח אמש (ראשון) חלק בקלאסיקו הצרפתי האחרון שלו – והוא לא ירצה לזכור אותו. כוכב פריז סן ז'רמן הוחלף כבר בדקה ה-65, במצב של 0:1, וירד עצבני לספסל של לואיס אנריקה, כשלאחר המשחק העלה את הפוסט הבא לרשתות החברתיות – עם הגב, סרט הקפטן בידו, בדרך לספסל, וללא אף כיתוב נלווה:

בשבעת המשחקים האחרונים שלו אמבפה השלים 90 דקות רק פעם אחת, ומערכת היחסים שלו עם לואיס אנריקה נראית קרירה במקרה הטוב, לאור עזיבתו הבלתי נמנעת לריאל מדריד. לפי דיווחים, החלוץ לא נותר על הספסל עד הסיום, ובמקום זאת ירד לחדרי ההלבשה ביחד עם עוסמאן דמבלה שגם כן הוחלף.

"כל שבוע אותן שאלות, זה מתיש", אמר לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים. "אני המאמן ואני מקבל את ההחלטות, וכך אמשיך לעשות עד יומי האחרון כאן. אני תמיד מחפש את הפתרונות הטובים ביותר לקבוצה שלי ואם אתם לא מבינים את ההחלטות שלי, לא אכפת לי".

קבוצתו הבאה של אמבפה אמורה להיות ריאל מדריד, כידוע, ולא כולם משוכנעים שמדובר בבינגו של הבלאנקוס. כוכב העבר של המועדון פרדראג מיאטביץ' התראיין היום לתקשורת הספרדית ואמר על העומס שצפוי לקרלו אנצ'לוטי בחוד: "שישה כוכבים בהתקפה זה כאב רציני למאמן. זה יכול להרוס את האווירה בחדר ההלבשה, כולם חושבים שמגיע להם לשחק וזה מסובך מאוד".

אם אכן יגיע, אמבפה יצטרף לרודריגו, ויניסיוס ואנדריק בחוד, כשבחלק ההתקפי יש כמובן גם את ברהים דיאס, ארדה גולר וחוסלו. "אני אוהב מאוד את רודריגו, יש לו המון איכויות", אמר כוכב העבר הסרבי, "לפלורנטינו פרס מעולם לא היתה בעיה למכור שחקנים. פיגו, היירו, קסיאס, ראמוס, כולם עזבו בניגוד למה שכולם חושבים. זו ריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי