יגיע לצרפת? פריז סן ז'רמן חושקת בכוכב הדרום אמריקאי של ליברפול

לפי "הטלגרף" הבריטי, סוכנו של לואיס דיאס נפגש עם נציגי הקבוצה מעיר האורות במטרה לסגור את העסקה לקיץ. המייטי רדס ידרשו לפחות 75 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

מאז הגעתו של לואיס דיאס לליברפול בינואר 2022, הקולומביאני לא הצליח להפוך לאחד השחקנים המשמעותיים תחת יורגן קלופ, על אף שמקומו בהרכב די הובטח אחרי עזיבתו של סאדיו מאנה בתום אותה עונה. שחקן הכנף שהגיע מפורטו תמורת 47 מיליון יורו אמנם כבש העונה 13 שערים ובישל עוד 4 ב-42 הופעות בכל המסגרות, אך ב"טלגרף" הבריטי מצטרפים לדיווחים מהשבועות האחרונים בספרד ומסמניםיעד חדש אפשרי לדיאס.

לפי התקשורת הבריטית, הקולומביאני בן ה-27 שמחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות עשוי לעזוב את המייטי רדס בקיץ הקרוב, כשמלבד ברצלונה שעל פי אביו "היא החלום שלו", הסוכן של דיאס פתח בשיחות עם נציגי פריז סן ז'רמן שמעוניינת לחמש את ההתקפה שלה לקראת העזיבה הצפויה של קיליאן אמבפה בקיץ לריאל מדריד. עוד דווח כי ליברפול לא תעמוד בדרכו של שחקן ההתקפה אם ירצה לעזוב, אך תדרוש עליו לפחות 75 מיליון ליש"ט.

לואיס דיאס ליברפול
לואיס דיאס ליברפול | אימג'בנק GettyImages

פריז סן ז'רמן תארח מחר (רביעי, 22:00) את ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, בעוד ליברפול תפגוש בחמישי (22:00, ספורט2) את אטאלנטה ברבע גמר הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי