אמבפה נבחר לשחקן העונה בצרפת ונפרד: "לא קל לעזוב את המדינה שלי"

play
פרידה חמוצה. אמבפה בטקס ההנפה | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5 07:35

אחרי שהוכתר למלך השערים בפעם השישית ברציפות, כוכב פריז סן ז'רמן קיבל את התואר בפעם החמישית ברציפות וסיפק מונולוג פרידה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רגע לפני שהוא עוזב את הליגה הצרפתית ולובש את מדי ריאל מדריד, קיליאן אמבפה נבחר אמש כצפוי לכדורגלן העונה בפעם החמישית ברציפות. אמבפה אומנם כשל בליגת האלופות, אבל ניצב בגאון בראש טבלת הכיבושים עם 27 שערי ליגה עבור פריז סן ז'רמן. זו אגב היתה העונה השישית ברציפות שאמבפה מסיים ככובש המצטיין בליגה הצרפתית, שלבטח תתגעגע אליו.

"זה קשה יותר ממה שזה נראה", אמר אמבפה שקיבל תשואות רמות מהקהל באולם, "זה פרק שנסגר עבורי. פרק שהחל במונאקו ונגמר בפריז. אני עוזב את המדינה שלי. תמיד היה לי הרושם שאוהבים אותי כאן וזה תענוג גדול להרגיש ככה. אני אתגעגע לליגה הזו. זה היה מסע ערוך ואני מאוד שמח".

אמבפה התייחס גם לאפשרות שהוא ישחק באולימפיאדה בפריז אחרי היורו וענה: "כולם יודעים את הסיטואציה שלי. זו לא החלטה שקשורה אליי. מה שלא יקרה, אני אהיה מרוצה. האולימפיאדה תהיה בפריז, ובכל מקרה אני מקווה שנראה לעולם שצרפת זו מדינה של ספורט שיודעת איך לארח את העולם".

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה | אימג'בנק GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

בתואר השחקן הצעיר המצטיין זכה וורן זאיר אמרי ודונארומה כשוער המצטיין, שניהם גם מפריז סן ז'רמן האלופה. בתואר מאמן העונה זכה אריק רואה – מאמנה של ברסט שמוליך את הקבוצה למקום ה-4 בטבלה ואולי להופעה היסטורית בליגת האלופות.

עוד באותו נושא: פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי