פ.ס.ז' הותירה את ניס מחוץ לליגת האלופות, מארסיי התרחקה מאירופה

play
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם בראדלי ברקולה | GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.5 05:04

ברקולה כבש ובישל לזאגי שחגג ביום הולדתו ה-18 בניצחון 1:2 לעיניו של רטקליף באליאנץ ריביירה. הקבוצה היחידה בצרפת שספגה בכל משחקי החוץ, נכנעה 1:0 בריימס

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-32 שנדחו בליגה הצרפתית עקב השתתפותן של פריז סן ז'רמן ומארסיי בליגת האלופות ובליגת האירופית בהתאמה, הושלמו הערב (רביעי) כשהאלופה חזרה למסלול הניצחונות בעוד שהקבוצה מהריביירה ספגה הפסד שמשאיר אותה כמעט סופית מחוץ למפעלים האירופיים בעונה הבאה.

ניס – פריז סן ז'רמן 2:1

סר ג'ים רטקליף, הבעלים של ניס ומבעלי מנצ'סטר יונייטד, הגיע לאליאנץ ריביירה וראה את המארחת שומטת רצף של חמישה משחקים ללא הפסד ומאבדת סופית את הסיכוי לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. בהיעדרו של קיליאן אמבפה, שסובל מכאבים בשריר הירך האחורי ברגל שמאל ונשמר לגמר הגביע מול ליון שבו יערוך את הופעתו האחרונה בפריז סן ז'רמן, בעוד עשרה ימים, בראדלי ברקולה כיכב באגף שמאל עם שער (18) ובישול (22). את השער השני כבש המגן הימני יורם זאגי, ביום הולדתו ה-18 ובהופעתו הרביעית בלבד בבוגרים. מוחמד צ'ו רק צימק עבור ניס (31), שאיבדה את מלווין בארד בכרטיס אדום במחצית השנייה (74).

שחקן פריז סן ז'רמן יורם זאגי
יום הולדת 18 בלתי נשכחת. יורם זאגי | אימג'בנק GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

ריימס – מארסיי 0:1

גם הקבוצה השנייה מהריביירה ששיחקה הערב ספגה הפסד כואב. מארסיי המשיכה להתקשות מחוץ לסטאד ולודרום, ותסיים את העונה בתור הקבוצה היחידה בליגה הצרפתית שספגה בכל משחקי החוץ. שער עצמי של שאנסל אמבמבה עצר את הקבוצה של ז'אן-לואי גאסה אחרי שני ניצחונות ברצף. מארסיי תצטרך לנצח את לה האבר ושליון או לאנס יפסידו במחזור האחרון כדי להיכנס למוקדמות הקונפרנס ליג.

שחקני ריימס חוגגים שער עצמי של שחקן מארסיי שאנסל אמבמבה
מארסיי שוב ספגה בחוץ, והתרחקה מאירופה. שחקני ריימס חוגגים ליד אמבמבה | אימג'בנק GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

המחזור האחרון של העונה יתקיים ביום ראשון. מארסיי תתארח אצל לה האבר ופריז סן ז'רמן אצל מץ.

עוד באותו נושא: מארסיי, ניס, פריז סן ז'רמן, ריימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי