ינקום במקרון? פרס לא צפוי לשחרר את אמבפה לפריז: "זה יהיה טירוף"

play
קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.5 06:54

בצרפת מדווחים שנשיא צרפת נפגש עם כוכב העתיד של ריאל מדריד בניסיון לשכנע אותו לשחק באולימפיאדה. אלא שנשיא ריאל "זוכר מה עשה מקרון לפני שנתיים"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רגע לפני שקיליאן אמבפה עוזב סופית את צרפת לטובת המעבר הצפוי לריאל מדריד, יש לו הזדמנות נדירה לשחק על אדמת פריז ולייצג את נבחרת צרפת באולימפיאדה. אלא שאמבפה, שישחק כמובן עם צרפת גם ביורו שיחל בעוד פחות מחודש בגרמניה, עלול לסבול מעומס בלתי אפשרי על הגוף שלו וריאל מדריד, קבוצתו הבאה, ממש לא נלהבת מהאפשרות שהוא ישחק בשני טורנירים מתישים לפני שהוא עובר אליה.

לפיכך, ב"לאקיפ" מדווחים ביממה האחרונה שעמנואל מקרון, נשיא צרפת בכבודו ובעצמו, ייפגש ביום שלישי הקרוב עם פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד בארוחה שתתקיים לכבוד 120 שנה לפיפ"א וינסה לשכנע אותו לשחרר את אמבפה לטורניר האולימפי.

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת
פספס הזדמנות להשוות. אמבפה | רויטרס

האולימפיאדה בפריז תציין את הפעם הראשונה שהמשחקים יחזרו אל "עיר האורות" אחרי מאה שנה, מאז אירחה אותם בפעם האחרונה בשנת 1924. אלא שמקרון לא מחכה לפגישה עם פרס ועל פי דיווחים בצרפת הוא נפגש כבר היום עם אמבפה, שהביע התלהבות מהאפשרות לשחק במשחקים האולימפיים. למרות זאת, בריאל מדריד לא צפויים לשחקן לשחק בשני טורנירים כל כך אינטנסיביים בקיץ.

מקרון הדגיש חזור והדגיש את החשיבות הרבה של המשחקים האלה וסביר להניח שהוא רוצה להציג את כוכב הכדורגל הצרפתי, שהוא אחד הספורטאים המשפיעים ביותר במדינה וכידוע הוליך כבר את הנבחרת הבוגרת של צרפת לזכייה במונדיאל וגם לסגנות המונדיאל האחרון, כל זה כשהוא בן 25 בלבד.

פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד
מחכה בסבלנות לרגע הנכון? פרס | אימג'בנק GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

אלא שמסתבר שיש גם מוטיב של נקמה בהחלטה הצפויה של פרס לא לשחרר את אמבפה לאולימפיאדה. על פי הדיווח פרס לא היה מרוצה מהתפקיד שמילא מקרון לפני שנתיים והתערבותו בניסיונות המוצלחים לשכנע את אמבפה להישאר בפריז ולא לעבור לריאל מדריד. כעת, כשחוזהו של אמבפה נגמר והוא כבר הודיע שהוא יעזוב את פריז, פרס לא רוצה "לעשות טובה" למקרון כשכמובן גם השיקול הבריאותי משחק כאן תפקיד מרכזי מאוד.

במדריד, כך על פי הדיווח, סבורים ש"זה יהיה טירוף" לתת לשחקן שלהם לשחק גם ביורו וגם באולימפיאדה בהפרשי זמן כל כך קצרים. יש לציין שכל מועדון אחר אליו אמבפה היה עובר, סביר להניח שלא היה מסכים לאשר דבר כזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי