"הלכתי לבית של ההורים של קיליאן אמבפה וניסיתי לשכנע אותם לחתום אצלנו"

play
קיליאן אמבפה. ארסנל פספסה | רויטרס
צפו: קיליאן אמבפה כבש ובישל פעמיים, נבחרת צרפת הביסה לפני יורו 2024 01:55

מאמן עבר בכיר מאוד חשף כי קבוצתו ניסתה להחתים את הכוכב הצרפתי בזמן שהוא פרץ לתודעה במדי מונאקו: "קיבל את ההחלטה הנכונה"

(גודל טקסט)

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל בין השנים 1996 ל-2018, חשף כי התותחנים ניסו להחתים את קיליאן אמבפה כשהיהלום הצרפתי פרץ לתודעה במדי מונאקו ב-2016, אך משפחתו של השחקן החליטה שהוא צריך להמשיך בנסיכות ו-ויתרה גם על התעניינות מצד ריאל מדריד וליברפול.

בשנת 2017 הופצה ברשתות החברתיות תמונה של אמבפה לובש כילד את חולצת ארסנל, אך החלוץ הצרפתי עבר בסופו של דבר לפריז סן ז'רמן תמורת 180 מיליון יורו וממש לאחרונה חתם בשורות ריאל מדריד, רגע לפני שהוא ינסה להוביל את נבחרת צרפת לזכייה ביורו 2024.

ונגר אמר: "הלכתי להורים של קיליאן וניסיתי לשכנע אותם. בזמנו מעריצים התחילו לבקש ממנו חתימות והוא היה קצת ביישן. בתחילת הקריירה שלך אין עליך יותר מידי לחץ ואנשי מונאקו הצליחו לגרום לו להישאר על ידי הבטחה שהוא יקבל יותר דקות משחק מאשר במועדונים הגדולים. היום אנחנו יכולים לומר שהעצות של הוריו היו במקום ושהוא קיבל את ההחלטה הנכונה עבורו".

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

בסרטון שהתפשט ברשתות החברתיות לפני מספר חודשים, נראה אוהד צעיר של ארסנל מפציר באמבפה להצטרף לשורות התותחנים. הכוכב הצרפתי צחק והשיב: "אין סיכוי, אין סיכוי". כשנשאל על ידי אותו אוהד "למה?", חלוץ העל התלוצץ וחשף את הסיבה: "קר שם מדי!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי