ליזארזו תקף: "אני נגעל. האיש הזה חייב להיעלם מבורדו"

שחקן העבר של נבחרת צרפת יצא בחריפות נגד ג'רארד לופס שגרם לפירוק של בורדו: "הוא עוד מתכוון להישאר הבעלים אחרי כל זה? ברצינות?"

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

צרפת עסוקה בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, אבל ענף הכדורגל שלה נותר המום מהחלטת הבעלים של בורדו לוותר על המעמד המקצועני ולמעשה לפרק את המועדון. אלופת צרפת שש פעמים בעבר, שסיימה במקום ה-13 בליגת המשנה, לא הצליחה לסגור חובות בסך 40 מיליון יורו ולכן הורדה תחילה לליגה השלישית. לאור המצב הכלכלי והיעדר משאבים, הכריז ג'רארד לופס על פשיטת רגל והפך את המועדון לחובבני. כל השחקנים שוחררו מחוזיהם, מתחם האימונים נסגר וגם עתידם של 90 עובדי המועדון לוט בערפל.

לופס, מחריב מועדונים ידוע, סומן כאשם העיקרי עוד בירידה מהליגה הבכירה לפני שנתיים ועל אחת כמה וכמה כעת. ראש העיר פייר הורמיק הגיב: "הופתעתי לשמוע על ההחלטה הפתאומית של ג'רארד לופס, שתוך שלוש שנים הביא את המועדון שלנו מהליגה הבכירה לרמת חובבים. לנטישת המעמד המקצועני יהיו השלכות קשות ביותר, בראשן אובדן האקדמיה".

ביצ'נטה ליזארזו, אלוף העולם עם נבחרת צרפת ב-1998 ואחד מגיבורי בורדו בשנות ה-90', כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני נגעל כמו כל מי שאוהב את המועדון הזה. לצערי מה שקרה הוא תוצאה של ניהול ספורטיבי ופיננסי כושל במשך שנים רבות. ואני קורא שג'רארד לופס עוד מתכוון להישאר נשיא ובעלים אחרי כל זה? ברצינות? קודם כל, האיש הזה חייב להיעלם מבורדו ומהאזור היקר שלנו. לא תהיה נקודת אור כל עוד הוא בסביבה. לאחר עזיבתו, אולי יוכל לצאת לדרך פרויקט שיקום. זה ייקם זמן, נצטרך להתחיל מלמטה ולרפא את הפצעים. אני מקווה שיום אחד המועדון הגדול הזה ישוב למקומו בצמרת הכדורגל הצרפתי, אבל בלי GG (ג'רארד לופס), אם זה לא מספיק ברור לאידיוטים".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

ביצ'נטה ליזארזו, כריסטוף דוגארי, זינדין זידאן במשחק ראווה של כוכבי בורדו
| אימג'בנק GettyImages, ROMAIN PERROCHEAU/AFP

אורליאן טשואמני, שחקן ריאל מדריד ונבחרת צרפת שגדל בבורדו, הגיב לירידה עוד ביום שלישי וצייץ: "קשה לקבל את המצב של המועדון האהוב עליי, אבל אני בטוח שהעתיד יציע לנו ימים טובים יותר".

עוד באותו נושא: בורדו, ביצ'נטה ליזארזו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי