נשיא ריימס: ראיקוביץ' יעזוב הקיץ רק תמורת 20 מיליון יורו

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Baptiste Fernandez / Contributor

למרות שהוזכר כמועמד למועדוני פאר כמו פריז סן ז'רמן, אייאקס, טוטנהאם, סביליה ומילאן, נראה כי הסרבי ימשיך בצרפת עונה נוספת

(גודל טקסט)

בעונה שעברה פרדראג ראיקוביץ' עוד חגג עם מכבי תל אביב זכייה באליפות על כר הדשא באצטדיון בנתניה, אבל מאז הוא רשם קפיצה מטאורית בקריירה. הוא נבחר לשוער העונה בצרפת, הוזכר כמועמד לקבוצות פאר כמו פריז סן ז'רמן, סביליה, מילאן, אייאקס וטוטנהאם והוביל את קבוצתו ריימס לליגה האירופית לאחר היעדרות בת 47 שנה.

בשל העונה האדירה של ראיקוביץ' בצרפת, במהלכה ספג 21 שערים בלבד ב-28 משחקים – שלושה שערים פחות מהאלופה פריז סן ז'רמן – בריימס הציבו תג מחיר של 20 מיליון יורו על הסרבי בן ה-24 ובמכבי תל אביב אף היו מי שפנטזו על מיליוני יורו שייכנסו לקופת המועדון עוד הקיץ מכיוון שלמועדון על פי הערכות יש כ-20 אחוז ממכירה עתידית שלו, אולם בסוף השבוע הודיע נשיא רייסמ כי השוער לא יעזוב לשום מקום.

ז'אן פייר קאיילו התראיין והצהיר כי עזיבה של הסרבי כלל לא על הפרק, אבל כן השאיר פתח לכך בתנאי שישולמו 20 מיליון יורו עבור ראיקוביץ', שנרכש תמורת רבע מהסכום לפני שנה: "אנחנו עוסקים בכדורגל וזה ענף שבו הכל יכול לקרות, בטח במקרה כמו זה…אני מאוד מקווה שהוא יישאר", אמר הנשיא מיד לאחר הצהרתו כי השוער לא יעזוב בקיץ הקרוב. בצרפת מעריכים כי בריימס לא התקבלו הצעות על ראיקוביץ' למרות כל הדיווחים, בוודאי לא בסכומים הקרובים לתג המחיר בו נקבו, ולכן יצא הנשיא בהתבטאות הנ"ל.

ראיקוביץ' חתם בריימס לארבע שנים, אולם מחזיק בסיכום עם ראשי המועדון כי לאחר שנתיים הוא יקבל את ברכת הדרך לעזוב בתנאי שיתקבלו עבורו הצעות בסכום שינוע סביב 20 מיליון יורו. במכבי תל אביב יקוו שלכל המאוחר בקיץ הבא יועשר פעם נוספת חשבון הבנק בזכות הסרבי שהגיע תמורת כשלושה מיליון יורו מהכוכב האדום בלגרד בקיץ 2015.

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Srdjan Stevanovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי