קיליאן אמבפה סובל מנקע, בספק למשחק מול אטאלנטה

חלוץ פ.ס.ז' שהוחלף בדמעות ונאלץ להיעזר בקביים, לא סובל משבר, אך עלול להחמיץ את רבע גמר האלופות. טוכל תקף את היריבה: "בכל המשחקים האחרונים שלנו נגדה - סנט אטיין מקבלת אדום עד הדקה ה-30"

(גודל טקסט)

שמחה מהולה בעצב. פריז סן ז'רמן ערכה אמש (שישי) את משחקה הרשמי הראשון אחרי פגרה של למעלה מארבעה חודשים (בעקבות ביטול הליגה הצרפתית) בגמר הגביע מול סנט אטיין, שהיה עבור האלופה סוג של מופע חימום לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות. הקבוצה מעיר האורות אמנם השיגה 0:1 הודות לגול של ניימאר, אך במועדון התקשו לשמוח בשל פציעה קשה של קיליאן אמבפה שפונה מהמגרש בדקה ה-31, בשל הכשלה גסה של לואיק פרין – שסיים קריירה מפוארת עם כתם גדול וכרטיס אדום ישיר.

"אני מודאג", אמר המאמן תומאס טוכל בסיום המשחק. "כרגע אין לי חדשות וכולם נראו מודאגים לאחר שראו את הפציעה. בשלושת המשחקים האחרונים שלנו נגד סנט אטיין היריבה תמיד מקבלת כרטיס אדום ב-30 הדקות הראשונות – אני לא יודע מה נאמר בחדר ההלבשה לפני כן".  

אגב קיליאן אמבפה עצמו ירד בתום המשחק אל הדשא כאשר נעזר בקביים ותועד משוחח עם הנשיא עמנואל מקרון כשהאחרון שאל אותו על מצבו, השיב לו: "אני לא חושב ששברתי את הקרסול". מאוחר יותר דווח פריז סן ז'רמן הודיעה שאמבפה עבר בדיקה והוא באמת לא שבר את רגלו, אך הוא סובל מנקע בקרסול הימנית ונמצא בספק גדול לרבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בהמשך הגרמני דיבר גם על הניצחון: "יש הרבה דברים לשפר ולנתח. היה לנו קשה למרות היתרון המספרי, כי זה היה משחק הראשון שלנו מאז הפגרה והיה לנו המון מה להפסיד. היו לנו שתי הזדמנויות לכבוש במחצית השנייה ונזכרתי איך איבדנו את הגביע בשנה שעברה אחרי שהובלנו 0:2. לבסוף אני מרוצה כי השגנו ניצחון יקר".

מעבר לכך פריז סן ז'רמן ממשיכה להתבסס בראש טבלת הזכויות בגביע עם התואר ה-13 במספר והגדילה את הפער עוד קצת ממארסיי השנייה (10) וסנט אטיין שחיפשה גביע שביעי בארון. במקביל פ.ס.ז' ממשיכה את הרצף הנפלא שלה מול הקבוצה המעוטרת בצרפת עם 21 משחקים רצופים ללא הפסד (האחרון היה בנובמבר 2012). כעת במועדון חושבים על עלייה היסטורית לחצי גמר ליגת האלופות ויקוו שעד אז גם אמבפה יהיה כשיר.

תומאס טוכל. מודאג ממצבו של קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי