אחרי אמבפה: פ.ס.ז' חוששת מפציעות נוספות לקראת ליגת האלופות

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

סבירות נמוכה שהכוכב ישחק ברבע הגמר מול אטאלנטה, גם איקרדי, קורזאווה וסילבה בספק. טוכל אחרי השלמת הטרבל בגמר גביע הליגה מול ליון: "גם ניצחון בפנדלים זה נחשב"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן השלימה אתמול (שישי) טרבל מקומי רביעי בתולדותיה, כשזכתה בגביע הליגה אחרי 5:6 על ליון בפנדלים, זאת לאחר 0:0 בתום 120 דקות. עם זאת, הקבוצה צריכה להיות מודאגת לקראת ליגת האלופות. האלופה תפגוש את אטאלנטה במסגרת רבע הגמר בעוד כשבוע וחצי, ושני דברים עומדים לנגד עיניה.

ראשית כל, היכולת הלא משכנעת. גם אתמול חניכיו של תומאס טוכל לא הרשימו, ואפילו עוד יותר כשזכו בגביע הצרפתי ביום שישי הקודם. אז, הם ניצחו 0:1 את סנט אטיין ששיחקה בעשרה שחקנים רוב המשחק ובכל זאת הייתה עדיפה.

מעבר לכך, קיליאן אמבפה כידוע פצוע וככל הנראה יחמיץ את אטאלנטה. עם זאת, אתמול הכוכב נראה הולך כרגיל ולא על קביים, כך שאולי יש עדיין תקווה שהוא יפגוש את האיטלקים, אבל הוא צפוי להיעדר. הצרות לא עוצרות כאן, שאתמול מאורו איקרדי נפצע והוחלף.

קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

החלוץ הארגנטינאי ירד צולע מהמגרש והתיישב עם חבילת קרח צמודה לירכו על הספסל. בנוסף, גם המגן השמאלי לאבין קורזאווה סובל מפגיעה בירך הימנית, וגם טיאגו סילבה סובל מכאבים על פי הדיווחים.

המאמן תומאס טוכל אמר לאחר הזכייה בתואר אמש: "החבר'ה נהנים לעבוד ו'סובלים' ביחד. זה משמח אותי מאוד, אני גאה. לא איבדנו את הרעב לנצח ואת הביטחון. גם ניצחון בפנדלים זה נחשב. זכינו בתארים כי יש אווירה טובה בחדר ההלבשה. זה לא כל כך קל לנצח כמו שזה נראה".

הקשר מרקו וראטי הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד, זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד כמו ליון. היה קשה מאוד לשחק 120 דקות, זה בסך הכל המשחק השני שלנו אחרי הפוגה של ארבעה חודשים. סבלנו, אבל נחמד לנצח בסוף. מהיום נתחיל לחשוב על אטאלנטה".

תומאס טוכל
תומאס טוכל | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי