דיווח בארגנטינה: פ.ס.ז' הגישה למסי הצעה שסיטי לא תוכל להשוות

ליאו מסי
ליאו מסי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הקרב על כוכב ברצלונה עולה שלב: לאחר הדיווחים ש"הפרעוש" בחר בקבוצה של גווארדיולה וסיכם את תנאיו, ב"TYC" נטען שאלופת צרפת עושה את הכל כדי לצרף את השחקן הטוב בעולם להתקפה שכוללת את ניימאר, די מריה ואמבפה

(גודל טקסט)

בשעות האחרונות כמעט כל העיתונאים בספרד ובארגנטינה דיווחו פה אחד שליאו מסי בחר במנצ'סטר סיטי כקבוצתו הבאה והעיתונאים ורוניקה ברונאטי הגדילה לעשות כשפרסמה על כך שכבר הושג סיכום על תנאיו הכספיים בקבוצתו של פפ גווארדיולה, אלא שלפי רשת התקשורת הארגנטינית "TYC", פריז סן ז'רמן הצטרפה כעת למירוץ עם הצעת ענק.

זה לא רק שאלופת צרפת פנתה לנציגיו של מסי עם הצעה להצטרף לחברו הטוב בניימאר, אחרי שהיו דיווחים שמסי הוא שהציע לניימאר להצטרף אליו במנצ'סטר סיטי, אלא שהוגשה הצעה שמנצ'סטר סיטי לא תוכל להשוות מבחינה כספית.

מנצ'סטר סיטי, כידוע, רק בחודש שעבר הצליחה להפוך את החלטת אופ"א לאחר ערעור ל-CAS (בית הדין הגבוה לערעורי ספורט) והרחקתה לשנתיים הבאות ממפעלי אופ"א בוטלה, אולם היא עדיין תחת מעקב של הפייר-פליי הפיננסי. לכן, בפריז סן ז'רמן מנסים לנצל עובדה זאת כדי שמסי יעבור לעיר האורות ויחבור לניימאר, ולא למנצ'סטר שם משחק חברו הטוב סרחיו אגוארו.

ליאו מסי, ניימאר
ליאו מסי, ניימאר | Anadolu Agency / Contributor

"זה ברור שהצעה של פריז סן ז'רמן מבחינה כלכלית עונה על הרצונות של ליאו מסי בצורה טובה יותר", נכתב בדיווח בו לא פורטו הסכומים שהוצעו למסי, "מסי נוטה יותר לפרויקט של מנצ'סטר סיטי מבחינה ספורטיבית ובשל העובדה שנמצא שם פפ גווארדיולה, אבל פריז סן ז'רמן רוצה להראות למסי שהיא מסוגלת לשלם יותר ושמה לעצמה למטרה לצרף אותו".

פריז סן ז'רמן, מעבר לניסיון לאחד בין מסי לניימאר, שואפת להשלים את חוליית ההתקפה הטובה בעולם, שכוללת את ניימאר, קיליאן אמבפה ובתקווה שגם את ליאו מסי לצד אנחל די מריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי