ניימאר הודיע: "אני נשאר בעונה הבאה". אלגרי יחליף את טוכל?

ניימאר יודע שהגביע לא שלו | MIGUEL A. LOPES/POOL/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי שם קץ לשמועות כשאמר בראיון למגזין פ.ס.ז': "אעשה הכל כדי לזכות איתה בליגת האלופות, רוצה לעשות היסטוריה". בצרפת דווח כי המאמן נמצא במתיחות גדולה עם לאונרדו. סוכנו של סילבה בהתבטאות מפתיעה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עונת 2019/20 הסתיימה בצורה אכזרית עבור ניימאר כשהפסיד בגמר ליגת האלופות לבאיירן מינכן אחרי שהחמיץ מול מנואל נוייר. תמונתו מביט מרחוק על הגביע כשהוא דומע – היא אחת הזכורות ביותר מהעונה האחרונה. כמידי הקיץ, הציפיות היו שעל אף דבריו של נשיא פריז סן ז'רמן – שוב יצוצו שמועות לגבי עתידו של הברזילאי, אלא שניימאר הבהיר אחרת.

"אני נשאר בעונה הבאה בפ.ס.ז' ואני רוצה לחזור לגמר שוב. אעשה הכל כדי לזכות בגביע. אני אוהב את הרעיון של לרשום את שמי בהיסטוריה של המועדון ואעשה הכל כדי שזה יקרה", אמר ניימאר באופן ברור בראיון למגזין של המועדון. "לא מעט ביקורת הועברה על הברזילאי, אלא שבעונה האחרונה הוא היה כשיר סוף סוף למשחקים הגדולים. הוא כבש בשני המשחקים נגד בורוסיה דורטמונד בשמינית הגמר ובישל נגד אטאלנטה ולייפציג. בסך הכל הוא רשם 19 שערים ו-12 בישולים ב-27 הופעות.

מי שכלל לא בטוח שימשיך בקבוצה הוא המאמן תומאס טוכל. ב"לה פריסיאן" נטען כי המחלוקת בינו לבין המנהל המקצועי לאונרדו לא ניתנת לגישור. "הוא הגיע לגמר ליגת האלופות אבל משום שלא זכה בתואר, ייתכן שיפוטר", נטען בדיווח, ומחליפו יהיה אולי מאסמיליאנו אלגרי שהצליח בגדול ביובנטוס והיה השנה בשנת שבתון. עוד נכתב כי הוא לא זכה באמון של הכוכבים בחדר ההלבשה ושהוא עדיין על הכוונת של האוהדים. ומעל הכל – של המנהל הספורטיבי.

מגזין פ.ס.ז' | צילום מסך: טוויטר

המאמן כעס על הברזילאי שלא עשה מספיק כדי להשאיר את אדינסון קבאני וטיאגו סילבה, ולאונרדו, מנגד, מרגיש שהמאמן בחר מהסיבה הזו לספסל את מאורו איקרדי שלא שיחק אפילו דקה אחת בגמר ליגת האלופות כאשר אריק צ'ופו מוטינג עלה מהספסל והוא לא. איקרדי, אגב, קיבל בינתיים את חולצה מספר 9 רשמית.

בחזרה לקפטן – סוכנו של סילבה, פאולו טוניטו, טען כי ברגע האחרון בפ.ס.ז' ניסו להשאירו. "לאונרדו התקשר והעלה את האפשרות שטיאגו ימשיך לעונה נוספת, אבל כבר הגענו להסדר עם צ'לסי ונתנו להם מילה ולא הייתה דרך חזרה".

תומאס טוכל. ימשיך במועדון | Matt Childs/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי