דיווח: זהבי התיר את חוזהו בגוואנגז'ו, הציע את עצמו למארסיי

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

בטורקיה טוענים שכוכב נבחרת ישראל סיים סופית את דרכו בקבוצה הסינית. כמו כן, בצרפת דווח שהחלוץ פנה לקבוצת הפאר אותה מאמן אנדרה וילאש בואש, אך המהלך ירד מהפרק בשל גילו

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

ערן זהבי יעלה הערב (שישי ב-21:45) אל כר הדשא בגלאזגו כשעתידו עדיין לוט בערפל. חלוץ נבחרת ישראל, שתתארח בסקוטלנד בפתיחת קמפיין מוקדמות ליגת האומות, ככל הראה סיים את דרכו בשורות גוואנגז'ו ר.פ הסינית וכידוע הוא מחפש את התחנה הבאה בקריירה.

על פי דיווח שפורסם היום בטורקיה, הכוכב בן ה-33 הגיע להסכמות עם גוואנגז'ו והתיר את חוזהו במועדון הסיני. אורכו המקורי של החוזה היה עד חודש דצמבר, אך כעת נראה שהמעבר שלו מתקרב בימים הקרובים יחתום בקבוצה חדשה.

בנוסף, על פי דיווח אחר שפורסם היום בתקשורת הצרפתית, זהבי הציע את עצמו למארסיי, אותה מאמן אנדרה וילאש בואש שעבד בעונת 2016/17 בסין ומכיר היטב את כוכב נבחרת ישראל. על פי אותו דיווח, ראשי מועדון הפאר הצרפתי בחנו ברצינות את האפשרות לצרפו, אך החליטו לדחות אותה על הסף בשל גילו של השחקן (33).

אנדרה וילאש בואש
אנדרה וילאש בואש | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

עוד נכתב כי מארסיי שינתה אסטרטגיה בכל הקשור לצירוף שחקנים והיא תעדיף להמר על חלוץ צעיר, כאשר המטרה היא להחתים שחקן שישמש את המועדון במשך כמה שנים ובעתיד יימכר בסכום גבוה. בשל כך, כאמור, החליטו בקבוצה הצרפתית, לאחר מחשבה ארוכה, לא להיענות בחיוב להצעה של זהבי ונציגיו.

בינתיים, המחזרת המרכזית אחר זהבי היא כידוע פנרבחצ'ה, אשר טרם הגישה לו הצעה רשמית וצפויה לעשות זאת רק אם וכאשר תצליח למכור את ודאט מוריקי ללאציו, דבר אשר עדיין לא קרה. במקביל, הישראלי מוזכר גם בהקשר של מועדונים מארצות הברית, מהולנד, מסין ואפילו מישראל.

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי