טוכל אישר: "ניימאר החלים מהקורונה וחזר לסגל", פלורנצי יערוך בכורה?

ניימאר | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

לקראת ה"קלאסיק" נגד מארסיי בראשון, המאמן הגרמני הוסיף שגם די מריה, פארדס ונבאס שבו לאימונים. אמבפה, איקרדי ומארקיניוס עדיין בחוץ בשל הנגיף. על המגן האיטלקי: "אם הוא בכושר משחק, קיים סיכוי שיפתח"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כשהיא סובלת מחיסורים רבים בשל נדבקים רבים בנגיף הקורונה, פריז סן ז'רמן פתחה את עונת 2020/21 בליגה הצרפתית עם הפסד ללאנס, ומחר (ראשון) האלופה כבר תתמודד נגד מארסיי ל"קלאסיק" המפורסם. לקראת המשחק, המאמן תומאס טוכל סיפק עדכון לגבי הסגל שלו.

"ניימאר החלים מהקורונה וחזר להתאמן עם הסגל, כמו גם קיילור נבאס, לאנדרו פארדס ואנחל די מריה, ומחר אני אחליט אם הם ישחקו. הם מאוד רוצים לשחק וזה מובן, אך אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים." אמר הגרמני בתחילת דבריו. "קיליאן אמבפה, מאורו איקרדי ומארקיניוס עדיין לא חזרו לסגל".

אמש גם הצטרף לסגל הקבוצה מגן נבחרת איטליה אלנסדרו פלורנצי, שהושאל מרומא עד תום העונה. "אם הוא בכושר, הוא יכול לשחק כבר מחר מצידי" סיפר טוכל. "בגלל שזה משחק חשוב מאוד חבר, קיים סיכוי שהוא ישחק. אני צריך לראות אותו מחר באימון הבוקר ולהחליט. הוא יכול להביא להרכב הרבה איכויות".

ניימאר, אנחל די מריה | David Ramos/Getty Images

על המשחק עצמו, המאמן הבהיר: "זו יריבות גדולה ומשחק נהדר, אבל זה מתסכל שהו מגיע בשלב כל כך מוקדם של העונה. הייתי רוצה שהוא ייערך באוקטובר או בנובמבר, כשכל השחקנים שלי נמצאים לרשותי. אבל שיהיה ברור, אנחנו לא מפחדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי