היגוואין בקבוצה חדשה, פלורנצי בפ.ס.ז'. אקס מכבי ת"א עבר לסין

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | MIGUEL MEDINA / Contributor

החלוץ הגיע לסיכום על התרת חוזהו ביובנטוס ונחת בארה"ב, יחתום בקרוב באינטר מיאמי. האיטלקי הושאל מרומא לאלופת צרפת, ראדוניץ' הצטרף לצ'ינגדאו חואנגאי. וגם: מנדי קרוב לחתימה בצ'לסי וקלופ נפגש עם ווינאלדום

(גודל טקסט)

רשמי (11.09)

* גוסאלו היגוואין הגיע לסיכום על התרת חוזהו ביובנטוס, יקבל פיצוי בסך ארבעה מיליון יורו והגיע לארצות הברית לקראת חתימה רשמית בשורות אינטר מיאמי. המועדון אמנם לא פרסם שום דבר רשמית עדיין, אך אחד מהבעלים, חורחה מאס, העלה תמונה יחד עם החלוץ וכתב: "קבלת פנים חמה להיגוואין, חלוץ ברמה עולמית ואלוף".

* רכש חדש לפריז סן ז'רמן. אלסנדרו פלורנצי, המגן/קשר של רומא, הושאל לאלופת צרפת עד לסיום תמורת מיליון יורו, כאשר קיימת אופציית רכישה בסך תשעה מיליון יורו נוספים.

לידס יונייטד הודיעה רשמית כי המנג'ר מרסלו ביילסה חתם על חוזה חדש לעונה הקרובה. הארגנטינאי הוביל את המועדון לאליפות ליגת המשנה בשנתו המאה והחזיר את הקבוצה לפרמיירליג לראשונה מזה 16 שנים. מתוך 100 משחקים על הקווים, ביילסה ניצח 56.

פרנקפורט הכריזה על רכישתו של חלוץ מילאן אנדרה סילבה, ששיחק במדיה כמושאל בעונה החולפת וחתם לשלוש שנים נוספות. הפורטוגלי בן ה-24 הבקיע אשתקד 12 שערי בונדסליגה, הכמות הגבוהה ביותר שלו מאז עזב את מולדתו ב-2017.

הבלם הצרפתי פלוריאן לז'ן הושאל לעונה הקרובה מניוקאסל לאלאבס הספרדית.

זוכרים את דיאן ראדוניץ', ששיחק במכבי תל אביב במשך כחצי שנה? החלוץ הקרואטי סיים את חוזהו בשורות קריליה סובייטוב סמרה הרוסית וחתם בשורות צ'ינגדאו חואנגאי, שהשיגה ניצחון אחד בעשרה מחזורים העונה בליגה הסינית הבכירה.

שמועות (11.09)

אדוארדו מנדי נצפה עוזב את מתחם האימונים של ראן לצד סוכנו, לאחר שלא התאמן והגיע לשיחה עם ראשי המועדון, ככל הנראה לקראת חתימה בצ'לסי. כזכור, נשיא המועדון הצרפתי כבר אישר כי הצדדים נמצאים במשא ומתן מתקדם וכי השוער רוצה לעבור לקבוצה הלונדונית שצפויה לשלם עבורו כ-30 מיליון יורו.

צפירת הרגעה לאוהדי ארסנל. על פי מיקל ארטטה, מנג'ר הקבוצה, פייר אמריק אובמיאנג יחתום בקרוב על חוזה חדש: "אני באמת אופיטימי ובטוח שהוא יישאר", אמר. כידוע, לכוכב נבחרת גבון חוזה עד קיץ 2021.

ב"סקיי ספורטס" מדווחים: ג'ורג'יניו ווינאלדום נפגש עם מנג'ר ליברפול יורגן קלופ והשיחה הוגדרה כחיובית. ההולנדי, שמחוזר על ידי בברצלונה, רוצה להישאר באנפילד וממתין להצעה להארכת חוזהו שיסתיים בתום העונה. במקביל, טיאגו אלקנטרה שמזה שבועות ארוכים מוזכר כמועמד מוביל להצטרף ואולי גם להחליף את ויינאלדום, שב לאימוני באיירן מינכן.

על פי "הגרדיאן", צ'לסי דחתה את הצעה אינטר על אנגולו קאנטה. הנראזורי עוקבים אחר הקשר הצרפתי זמן רב וניסו להעביר בתמורה סכום כספי ואת מרסלו ברוזוביץ', אך נענו בשלילה על ידי הבלוז שהבהירו כי הם לא מעוניינים בטרייד.

על פי 'סקיי ספורט איטליה', בזמן שהיא מחכה ללואיס סוארס ובעקבות עזיבתו של היגוואין, יובנטוס תנסה לצרף את מויזה קן או אולבייה ז'ירו (ראו ידיעה נפרדת).

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

וולבס ממשיכה במאמציה לצרף שני מגנים, אחד לאגף ימין ואחד לשמאל. על פי הדיווחים האחרונים, מתנהל מו"מ מתקדם עם פורטו על רכישת המגן הימני חסוס קורונה ובמקביל עשויים "הזאבים" להגיש הצעה משודרגת לארסנל על איינסלי מייטלנד-ניילס מארסנל, גם הוא מגן ימני.

לסטר קרובה לצרף את בלם סנט אטיין, ווסלי פופאנה. ההצעה הראשונה של לסטר מוערכת בכ-30 מיליון יורו, אולם נדחתה וגרמה לבלם להתראיין ל"לאקיפ" ולהצהיר על רצונו לשחק בלסטר ושהוא מקווה שלא יימנעו ממנו את קיפצת המדרגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי