טוכל: "חוששים שניימאר והשאר יושעו לזמן רב". ההכרעה: הערב

ניימאר מול אלברו. השעייה ארוכה בדרך? | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פ.ס.ז' עמוסת הבעיות תקווה להשיג ניצחון בכורה נגד מץ הערב, המאמן מוטרד מההחלטה של ועדת התחרויות של הליגה בשל המהומה נגד מארסיי: "אני לא בטוח שמסתכלים על כל התמונה". בצרפת נכתב: "בדרך להתמוטטות עצבים?"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תארח הלילה (רביעי, 22:00) את מץ במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגה הצרפתית, כשהיא חייבת לנצח לאחר שני ההפסדים שרשמה. הלחץ אצל האלופה מרקיע שחקים, אך לא רק בשל פתיחת העונה החלשה. היום תחליט ועדת התחרויות של הליגה מה יעלה בגורלם של שלושת המורחקים מהמשחק נגד מארסיי – ניימאר, לאנדרו פארדס ולייבין קורזאווה. גם בתקשורת חיממו את האווירה. "פ.ס.ז' בכל החזיתות", נכתב בשער "לאקיפ". "חזרה למסלול או התמוטטות עצבים", נכתב ב"לה פריזיאן".

טוכל הודה: "אנחנו מאוד מודאגים מההחלטות האלה, אני במיוחד, כי אני לא בטוח שמסתכלים על התמונה הרחבה ועל כל מה שקרה בשטח. הכוח של הקבוצה הזו לא מוטל בספק", אמר בין היתר לגבי ניימאר. גם אנחל די מריה עשוי להיות מושעה לאחר שמצלמות הטלוויזיה מצאו כי ירק על אלברו במה שהחל את כל המהומה. ניימאר, אגב, זכה לתמיכה מראש ממשלת ברזיל.

המאמן התייחס לשאלות בנוגע למעמדו: "זה תמיד ככה. אם הוא (התכוון אליו) מפסיד בגמר – אומרים שחייבים לפטר אותו. גם כשהוא מפסיד לדורטמונד. אין שום דבר חדש. אתם (העיתונות) הם אלה שמפיצים את השמועות האלה. אני לא קורא שום דבר ואני רגוע מאוד".

שער עיתון "לאקיפ" | צילום מסך: "לאקיפ"

התוצאות מפתיחת העונה: "זו המציאות, כן, יש לנו משבר ברמת התוצאת. אנחנו לא רגילים להפסיד שלוש פעמים ברציפות אבלך צריך להסתכל על כל העובדות. מבחינתי היה לנו משחק טוב ביום ראשון, אי אפשר להסתכל רק על התוצאה. היינו חסרים ארבעה שחקני התקפה. קדם העונה היה בעייתי – ללא משחקי ידידות וללא הכנה אמיתית. היה ברור שמצפה לנו פתיחת עונה קשה. למארסיי היה את כל המזל שבעולם. נתחיל לנצח משחקים".

שחקן העבר ריינלד פדרוס טוען כי גם לרשתות החברתיות יש השפעה על מה שקורה במועדון: "זה גורם חשוב. מאז הגמר, היה מבול של לעג כלפי פ.ס.ז'. הייתה אווירה שלילית וזה השפיע. התגובות של השחקנים לא היו טובות אבל הם בטח לא אנשים רעים אם הם הגיבו למילים מסוימות".

ובחזרה למשחק הערב. גם קיליאן אמבפה ייעדר כמובן. אנחל די מריה ופאבלו סראביה יפתחו בחוד לצד מאורו איקרדי שסיים את העונה שעברה בצורה רעה מאוד. קיילור נבאס צפוי לחזור לעמדה בין הקורות בעוד אלסנדרו פלורנצי לא כשיר.

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי. הקבוצה זקוקה לו | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי