הצילומים אישרו: די מריה ירק על אלברו

אנחל די מריה | Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images

בצרפת לא נרגעים מהמהומה בין פ.ס.ז' למארסיי: פורסמו צילומים חדשים בהם הארגנטינאי נתפס בשעת מעשה, מה שהצית את העימות בין השחקנים ועלול לעלות לו בהרחקה, בייחוד בשל מציאות הקורונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

מהומת הענק בסיום המשחק בין פריז סן ז'רמן למארסיי שלשום (ראשון) ממשיכה להכות גלים בצרפת. כזכור, בהתמודדות נשלפו 21 כרטיסים בסך הכל, כאשר השיא הגיע בתוספת הזמן של המחצית השנייה, במהלכה הורחקו לא פחות מחמישה שחקנים. מי שלא ראה את הכרטיס האדום הוא אנחל די מריה, אך בתקשורת המקומית חשפו היום צילומים חדשים שעשויים לעלות לקשר הארגנטינאי ביוקר.

די מריה נתפס במצלמות רשת "טלפוט" כשהוא יורק לעברו של אלברו גונסאלס, דבר שעורר את תגובתו של האחרון ומשם העניינים התדרדרו לכדי עימות פיזי בין שחקני שתי הקבוצות. על אף שהתמונות לא מוכיחות כי ניסיון היריקה אכן פגע בספרדי, בצרפת נכתב כי ועדת המשמעת של ההתאחדות צפויה לבחון את המקרה לעומק ודי מריה עלול לספוג הרחקה, שכן המעשה חמור אף יותר על רקע מגיפת הקורונה.

ניימאר היה זה שהורחק לאחר העימות עם אלברו, אותו הברזילאי האשים בגזענות. הצילומים שנחשפו היום בצרפת אכן מאשרים כי בין השניים התרחש עימות מילולי, אם כי לא ניתן להבין האם שחקנה של מארסיי התבטא בגזענות כלפי ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי