ניצחון בכורה לפ.ס.ז', ניימאר ופארדס הורחקו לשני משחקים נוספים

דימיטרי פאייט, ניימאר | Xavier Laine/Getty Images

אלופת צרפת רשמה 0:1 מאוחר מאוד נגד מץ אחרי שער של דרקסלר בדקה ה-93. בעקבות המהומות נגד מארסיי, בהן חמישה שחקנים ראו כרטיס אדום, פורסם עונשם של הברזילאי והארגנטינאי. קורזאווה הורחק משישה משחקים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רשמה ניצחון בכורה לעונת 2020/21. אחרי המהומות בסיום ההפסד 1:0 למארסיי, אלופת צרפת חזרה הערב (רביעי) לביתה וניצחה 0:1 דרמטי את מץ, לאחר שיוליאן דרקסלר כבש בדקה ה-93 את השער הראשון של קבוצתו העונה בליגה.

כזכור, המאמן תומאס טוכל הגיע למשחק ללא קיליאן אמבפה, שנמצא בבידוד לאחר שאובחן כחולה בנגיף הקורונה, כאשר בנוסף ניימאר, לאנדרו פארדס ולאבין קורזאווה מורחקים. אנחל די מריה ומאורו איקרדי כן עמדו לרשמות מאמנם ופתחו בהרכב החסר.

מלבד צמד הארגנטינאים, גם מארקיניוס הברזילאי חזר ל-11 לראשונה מאז שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. דראקסלר ופבלו סראביה קיבלו גם הם קרדיט מטוכל. עד תוספת הזמן, סגנית אלופת אירופה פשוט לא הצליחה למצוא את הרשת, כשהשוער אלכסנדר אוקיג'ה פשוט עצר כל כדור שנבעט לעברו ותסכל לגמרי את שחקני פ.ס.ז'. בנוסף, הבלם עבדו דיאלו הורחק בכרטיס צהוב שני במחצית השנייה וגם הוא לא יהיה זמין במחזור הבא בשביל קבוצתו.

בזמן המשחק הערב ב"פארק דה פראנס", פורסמו בצרפת ההשלכות למהומה שאירעה לפני מספר ימים בדרום צרפת, בה הורחקו לא פחות מחמישה שחקנים. ניימאר ספג השעיה משני משחקים, בנוסף לזה שהתקיים הערב, וכמוהו גם פארדס הארגנטינאי. מי שחטף את העונש החמור ביותר הוא המגן קורזאווה, שהורחק לא פחות משישה משחקים של קבוצתו. בצד של מארסיי, ג'ורדן אמאווי שהתעמת פיזית עם קורזאווה הורחק לשלושה משחקים, בעוד דריו בנדטו הושעה למשחק אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי