כבר לא חושב על בארסה: ניימאר רוצה לעשות היסטוריה העונה בפריז

הברזילאי התראיין ל-Bein Sports ודיבר על המטרות לעונה הקרובה: "לעשות היסטוריה זה מה שבאמת מניע אותי". על גיבור הילדות רונאלדיניו: "ייזכר לנצח כקוסם עם הכדור"

(גודל טקסט)

ניימאר כבר לא חושב לעזוב את פריז, וטוען בראיון ל-"bein Sports", שעיר האורות תמיד הייתה מיוחדת עבורו. הכוכב הברזילאי רוצה לעשות היסטוריה בפארק דה פראנס, ומוכן להתמודד עם הציפיות הגבוהות והלחץ הכבד.

מאז שעזב את בארסה בקיץ 2017 והפך לשחקן היקר בעולם, ניימאר לא הצליח לצאת מהצל של ליונל מסי באופן מוחלט ושמו נקשר לבירה הקטאלונית הרבה יותר מפעם אחת, אך לאור הבלאגן אצל האקסית והרצון של 'הפרעוש' לעזוב את המועדון, ניימאר מצא שלווה בקבוצתו הנוכחית ובגיל 28, נראה שהוא מוכן להשתקע בפריז ולהפוך לאגדה במועדון.

"תמיד אהבתי את העיר פריז, אפילו כששיחקתי בברצלונה. נהגתי לבוא לפה כשהיו לי ימים פנויים, העיר הזאת תמיד הייתה מיוחדת בשבילי והיא עדיין כזאת". סיפר הברזילאי.

על המטרות שלו העונה: "בשבילי, כל שנה היא הזדמנות לעשות היסטוריה, לעשות משהו גדול עבור המועדון, והשנה המצב לא שונה. לעשות היסטוריה זה באמת מה שמניע אותי. אני רוצה לשחק במשחקים גדולים, לזכות בתארים ולהשאיר את חותמי בספרי ההיסטוריה של המועדון".

כשניימאר נשאל על ההשראות שלו לאורך הקריירה, הוא החמיא למספר כוכבים, אך במיוחד לרונאלדיניו: "רונאלדיניו תמיד היה מקור של אושר וקסם. כשהוא שיחק, הכדורגל הפך לאומנות. הוא תמיד היה מספק הצגות על הדשא. הוא אחד השחקנים הטכניים בהיסטוריה וייזכר לנצח כקוסם עם הכדור".

הכוכב הברזילאי גם בחר לפרגן לחברו הברזילאי לקבוצה, מרקיניוס: "הוא אחד החברים הטובים ביותר שלי בכדורגל. הוא בן אדם כל כך נפלא במציאות, ואז הוא משתנה כשהוא עולה על כר הדשא. הוא מאוד מפוקס במה שהוא עושה ותמיד נחוש. לאחרונה הוא נהפך למנהיג אצלנו ואני מאוד שמח שהוא איתי בקבוצה".

על הלחץ והציפיות הגבוהות ממנו אמר ניימאר: "אני לא מפחד מהלחץ. בשבילי, זה הפך לדבר נורמלי שאני חי איתו. אני אפילו אמרתי בעבר שאני אוהב את זה וצריך את זה. אני אוהב את המשחקים הקשים, את רגעי המבחן, אני מרגיש מאוד נוח בהם. אני מקווה שהעונה נצליח להשיג את כל המטרות שלנו ולעשות היסטוריה בפריז" .

בפעם הראשונה העונה, ניימאר ואמבפה צפויים לפתוח מחר (ראשון) יחד בהרכב נגד ריימס, והמאמן תומאס טוכל מאושר מכך: "הכל משתנה כשניימאר ואמבפה משחקים ביחד". אמר הגרמני במסיבת העיתונאים לפני המשחק. "כששניהם משחקים מאוד קשה להגן עלינו והרבה יותר קל לנו לצאת להתקפות. אנחנו מוצאים פיתרונות גם בלעדיהם. שנה שעברה התחלנו את שלב הבתים של ליגת האלופות בלעדיהם, אבל כשהם ביחד הם עושים את ההבדל. הם יפתחו ביחד בהרכב מחר, זה בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי