סוער בפ.ס.ז' בעקבות הביקורת של טוכל: "מי שלא טוב לו, יכול לעזוב"

תומאס טוכל, לאונרדו
תומאס טוכל, לאונרדו | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לאחר ה-1:6 של האלופה על אנז'ה ולקראת סגירת חלון ההעברות, המאמן התלונן על היעדר רכש והותקף על ידי המנהל המקצועי: "המועדון ואני כלל לא אוהבים ומעריכים את מה שנעשה. זו לא תקופה לרכישת שחקנים, המצב ברור"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיץ די סוער עבר על פריז סן ז'רמן. דווקא אחרי חודשים של "פגרת קורונה", בעקבות סיום העונה בצרפת כבר בחודש מרץ, שבה הקבוצה של תומאס טוכל היישר לרבע גמר ליגת האלופות ונעצרה רק בגמר על ידי באיירן מינכן, אבל מאז כוכבים רבים נדבקו בקורונה, שחקנים שעזבו כמו הקפטן טיאגו סילבה ביקרו קשות את התנהלות המועדון ,רכש משמעותי לא הגיע וחילופי האשמות מתנהלים כעת גם בין המנהל המקצועי לאונרדו למאמן.

דווקא מיד לאחר שפריז סן ז'רמן הביסה 1:6 את אנז'ה ולפחות זמנית קפצה למקום השני אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדי ליגה ומאז ניצחה ארבעה משחקים ברציפות, טוכל החליט להעביר מסר חריף. השבוע יסתיים חלון ההעברות והמאמן התלונן על כך שלא זכה לחיזוק או לכל הפחות למחליפים לטיאגו סילבה, תומא מונייה, אדינסון קבאני, טנגי קואסי ואריק צ'ופו מוטינג שעזבו.

לאונרדו, המנהל המקצועי, החליט שלא לשתוק ותקף בחזרה בתקשורת: "בכלל לא אהבנו את מה שהוא אמר. המועדון לא אהב את זה, אני לא אהבתי את זה. במציאות שאנו חיים בה (הכוונה לקורונה), יש הרבה קשיים, המצב חמור וצריך להבין את הסיטואציה. אנחנו בוחנים אפשרויות להתחזק, אבל המצב מאוד ברור ואם מישהו לא מרוצה אז אנחנו נדבר, אין עם זה שום בעיה. מי שלא מרוצה, יכול לעזוב – אבל מי שבוחר להישאר צריך להבין את המצב".

לאונרדו גם נשאל אם המועדון מתכוון להגיב בחומרה על דברי המאמן והשיב: "אנחנו פותרים דברים בבית. אנחנו כלל לא מעריכים את מה שנעשה וזה לא קשור לחלון ההעברות – בשביל להישאר במועדון הזה, צריך להיות מרוצים. חייב להיות הרצון הזה לסבול עבור המועדון, לדעת להקריב עבורו בתקופה קשה כמו שאנחנו עוברים כעת. לנוכח המצב, אני לא חושב שאי אפשר להבין שזו לא תקופה לרכישת שחקנים".

טוכל, אל חלאיפי ולאונרדו
טוכל, אל חלאיפי ולאונרדו | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי