לא כוחות: 0:4 קליל לפריז סן ז'רמן על נים, צמד לאמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

המארחת נותרה בעשרה שחקנים כבר אחרי 12 דקות, הכוכב כב שבדקות 32 ו-83 וראה גם את פלורנצי (78) וסראביה (88) מצטרפים לחגיגה. ראן סיימה רק ב-1:1 בחוץ נגד דיז'ון

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם שני משחקים, כשבמוקד הייתה זו פריס סן ז'רמן שלא התקשתה מול נים הצנועה – ובוודאי שלא הזיקה לה העובדה שהמארחת הייתה בעשרה שחקנים כבר מהדקה ה-12, בדרך ל-0:4 קליל. עוד קודם לכן, ראן, מוליכת הטבלה עד הערב ומי שכיכבה אצלנו במדד העוצמה, סיימה ב-1:1 בלבד בחוץ מול דיז'ון.

נים – פריז סן ז'רמן 4:0

זה לא שאלופת צרפת לא הייתה מסתדרת מול קבוצת תחתית כמו נים, אבל זה שהמארחת נותרה בעשרה שחקנים כבר אחרי 12 דקות כתוצאה מהרחקת לואיק לאנדרה, שבבעיטת קונג-פו ברוטאלית פגע בראפיניה, בהחלט הפכה את המשחק ללא כוחות.

למרות שהתוצאה בסיום מראה 0:4, למעשה רק לקראת הסיום התפוצצה האורחת. קיליאן אמבפה אמנם כבש ראשון בדקה ה-32 מול עשרת שחקני נים מבישול של ראפיניה, אבל החגיגה החלה רק לקראת הסיום: אלסנדרו פלורנצי שהגיע מרומא בתחילת ספטמבר כבש בדקה ה-78 את שערו השני העונה, אמבפה השלים צמד בדקה ה-83 ופאבלו סראביה, שבישל פעמיים, קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-88 וסידר.

ניצחון חמישי ברציפות לתומאס טוכל ושחקניו, שלפחות זמנית עלו לפסגה עם 15 נקודות משבעה משחקים וביום שלישי יפגשו את מנצ'סטר יונייטד בפתיחת ליגת האלופות. ניימאר, אגב, לא נכלל בסגל לאור חזרתו המאוחרת ממשחקי נבחרת ברזיל בדרום אמריקה השבוע.

קיליאן אמבפה
אמבפה. עוד צמד לאוסף | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי