ריימס וראיקוביץ' הפסידו 3:1 ללוריין, מארסיי ניצחה 1:3 בורדו

פרדראג ראיקוביץ' | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

אקס מכבי ת"א רשם הפסד חמישי העונה, קבוצתו בתחתית הליגה עם שתי נקודות בלבד אחרי שבעה משחקים. קסאמה ודוניס הורחקו. תובאן כבש וכיכב עבור הדרומיים, שעלו למקום החמישי בטבלה. אמאבי ופבלו (ע) הוסיפו

(גודל טקסט)

לאחר שפריז סן ז'רמן הביסה אמש (שישי) את נים, משחקי המחזור השביעי בליגה הצרפתית יימשכו הערב (שבת) בשני מוקדים שונים. תחילה, ריימס העמיקה את המשבר שלה עם הפסד 3:1 בבית נגד לוריין. לאחר מכן, מארסיי רשמה 1:3 גדול בביתה על בורדו.

מארסיי – בורדו 1:3

עוד ארבעה ימים בדיוק מארסיי תתמודד נגד אולימפיאקוס במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, והערב היא צלחה בגדול את החזרה הגנרלית. החבורה המוכשרת של אנדרה וילאש בואש עלתה למקום החמישי בליגה אחרי תצוגה נהדרת של פלוראן תובאן.

אלוף העולם הצרפתי מצא את הרשת במשחק כבר אחרי חמש דקות עם שער מדהים ממרחק רב. בדקה ה-14 תובאן היה קרוב לצמד מהיר, אך החמיץ פנדל. הכוכב לא עצר, ובדקה ה-54 בישל לג'ורדן אמאבי, שנגח לרשת בנואה קוסטיל. שש דקות לאחר מכן הבלם פבלו כבש שער עצמי וקבע 0:3 מוחץ למארסיי. ג'וש מאג'ה צימק לקראת השריקה האחרונה.

ריימס – לוריין 3:1

אם בעונה שעברה ריימס הציגה משחק הגנה מדהים וסיימה משחקים רבים עם רשת נקייה, העונה פרדראג ראיקוביץ' חווה את ההיפך הגמור. אקס מכבי תל אביב טרם רשם משחק ללא ספיגות מאז פתיחת העונה בליגה הצרפתית, וקבוצתו נמצאת בתחתית עם שתי נקודות בלבד.

ריימס סובלת ממכת כרטיסים אדומים העונה, ולאחר שעלתה ליתרון במשחק בדקה ה-15 משער של מורטו קסאמה, היא ספגה בדקות 61 ו-64 מהפך מול הקהל הביתי שלה, כאשר פייר האמל ויואן וויסה כבשו בהתאמה. קסאמה, שכבש לטובת ריימס, הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-70 של המשחק ולמעשה חרץ את גורל קבוצתו, שלא הצליחה לחזור וספגה בדקה ה-80 מטרמס מופי. אם זה לא מספיק, בדקה ה-90 אנסטסיוס דוניס ראה גם הוא כרטיס אדום והשאיר את ריימס בתשעה שחקנים, בדרך להפסד הברור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי