פ.ס.ז' הביסה 0:3 את ראן, צמד ובישול לאנחל די מריה

מויזה קן, אנחל די מריה | Xavier Laine/Getty Images

האלופה רשמה משחק שמיני ברציפות ללא השמטת נקודות בקרב הצמרת בפארק דה פראנס. הארגנטינאי ניצל טעות בהגנה וסידר לקן את השער הראשון, הכפיל עם צ'יפ נהדר והבטיח את הניצחון עם בעיטה מחוץ לרחבה

(גודל טקסט)

יממה אחרי 0:1 של מארסיי על שטרסבורג, המחזור העשירי של הליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שני משחקים נוספים, כשבמוקד ה-0:3 של פריז סן ז'רמן בקרב הצמרת על ראן. קודם לכן, שטרסבורג השיגה 0:2 על בורדו.

פריז סן ז'רמן – ראן 0:3

הקבוצה מעיר האורות ידעה שאם תרשום הפסד שלישי במספר, ראן תיצמד אליה בטבלה ומחר ליל תוכל לחלוף על פניה במקרה של ניצחון על ברסט. אך הקבוצה של תומאס טוכל עשתה את שלה גם ללא הכוכבים הגדולים ניימאר וקיליאן אמבפה, מכיוון שאנחל די מריה לקח את העסק לידיים וכיכב עם שער ושני בישולים.

זה התחיל כבר בדקה ה-11 כאשר שחקן הכנף מארגנטינה ניצל שגיאה בהגנת ראן והעביר את הכדור למויזה קן, ששיגר כדור שטוח וחזק מחוץ לרחבה שנעצר רק ברשת. בחלוף 10 דקות די מריה קיבל כדור עומק מושלם מאנדר הררה וכבש את השני בצ'יפ מושלם מעל אלפרד גומיס. די מריה חיכה עד לדקה ה-73 כדי לקבוע את תוצאת המשחק אבל היה שווה לחכות. הפעם שחקן הכנף קיבל כדור מקולין דגבה, נכנס למרכז ובעט כדור מדויק מ-20 מטרים לפינה הרחוקה וגם אותו גומיס לא הצליח לעצור.

אנחל די מריה | Xavier Laine/Getty Images

תוצאה נוספת

בורדו – מונפלייה 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי