די מריה העביר מסר להנהלה, טוכל: "אתם העיתונאים חסרי כבוד!"

אנחל די מריה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הקשר שכבש ובישל ב-0:3 על ראן זכה לשבחים בתקשורת ("ייחודי") אך מאוכזב שלא קיבל הצעה לחוזה חדש: "רוצה לסיים כאן את הקריירה האירופאית אך זה לא תלוי בי". המאמן זעם: "אנו ראויים לכבוד". דאגה מהפציעות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן התאוששה היטב מההפסד המאכזב בליגת האלופות כשהביסה 0:3 את ראן ויצאה לפגרת הנבחרות מהמקום הראשון בטבלה. זה היה ניצחון ליגה שמיני ברציפות שלה הקבוצה של תומאס טוכל. זה היה הניצחון החמישי ברציפות של פ.ס.ז' בהפרש של שלושה שערים לפחות – לראשנה בהיסטוריה שלה. גם מויזה קן רשם ציון דרך כשהיה לראשון משחקני האלופה מזה 25 שנה שכובש בשני משחקי הבית הראשונים שלו בליגה.

בהעדרם של הכוכבים קיליאן אמבפה, ניימאר ומאורו איקרדי, אנחל די מריה לקח פיקוד עם שער ושני בישולים. לאחר המשחק הקשר העביר מסר: "אני רוצה לסיים את הקריירה האירופאית שלי כאן, אבל זה לא תלוי רק בי", אמר די מריה שמסיים את חוזהו בתום העונה. "אני שמח על היכולת שלי, במועדון מאמינים בי ואני עושה את המיטב שלי".

כשנשאל על מעמדו של המאמן שלו ענה: "אנחנו תומכים טוכל, בוודאי. הוא מאמן נהדר שהוביל אותנו לגמר ליגת האלופות ועשה את המקסימום עבורנו וזה הדדי. הוא סומך עלינו". "די מריה – שחקן ייחודי ופנטסטי. נשא את פ.ס.ז' על כתפיו", נכתב ב"לאקיפ".

תומאס טוכל עם מרקיניוס ולאנדרו פארדס | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

טוכל העביר ביקורת על התקשורת שלטענתו כמעט ולא נשאל במסיבת העיתונאים דבר על המשחק עצמו: "אתם (העיתונאים) חסרי כבד לשחקנים שיש לנו ולמה שהקבוצה הזו עושה. וזה עצבו מאוד. אני מרוצה מהקבוצה וגאה בביצועים שלה. היה לנו קשה למצוא הרכב למשחק התוצאה טובה יותר, אבל לא שיחקנו טוב יותר בהשוואה לרביעי. המנטאליות הייתה חזקה ואף יוצאת דופן. החבר'ה הגיבו היטב לפציעות החדשות, זה אחד הניצחונות הטובים ביותר שלי מאז שהגעתי לקבוצה". בהמשך החמיא לדי מריה: "הוא לקח אחריות".

על הפציעות: "זה מאוד מדאיג אותי, אני לא יודע מתי השחקנים יחזרו. מרקו וראטי, יוליאן דראקסלר, מאורו איקרדי, הם לא אמורים לחזור לאימונים בשבוע הבא. נתנו לשחקנים לשחק מוקדם מדי לפני שהיו מוכנים כי לא הייתה ברירה. אין לנו בעייה בפן הגופני, פשוט שיחקנו שמונה משחקים ב-22 ימים, הכל אצלנו זה אימוני התאוששות". המאמן החמיא לחלוץ שלו: "לקן יש לב גדול, לא הייתי רוצה להיות שחקן הגנה ששומר עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי