מטורף: מונאקו עשתה קאמבק אדיר, מפיגור כפול ל-2:3 על פ.ס.ז'

שחקני מונאקו חוגגים | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

למרות צמד של אמבפה, הקבוצה של ניקו קובאץ' עצרה את רצף שמונת הניצחונות של האלופה בזכות שני שערים של פולנד ואחד מכריע של פברגאס, בדקה ה-84. האדומים לבנים במקום השני. לפני כן, בורדו הפתיעה 0:1 את ראן

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם שתי תוצאות מפתיעות. במשחק המוקדם, בורדו מאמצע הטבלה ניצחה בחוץ את ראן, אחת הנציגות בליגת האלופות. אלא שלמה שקרה במשחק השני של הערב, והמסקרן ביותר במחזור כולו, לא היינו מוכנים: מונאקו חזרה מפיגור כפול לניצחון ענק על האלופה פריז סן ז'רמן, שנעצרה לאחר שמונה ניצחונות רצופים.

מונאקו – פריז סן ז'רמן 2:3

ניצחון שלישי רצוף לקבוצה של ניקו קובאץ', שהראתה הערב אופי מברזל ועלתה למקום השני, לפחות באופן זמני, כשהיא בפער של ארבע נקודות מתומאס טוכל ושחקניו. ניימאר חזר לשחק אחרי כמעט חודש והחליף את אנחל די מריה בדקה ה-60, אך חוץ ממנו, פ.ס.ז' שוב חסרה לא מעט שחקנים, מה שלא יהווה תירוץ לפספוס שלה הערב. קיליאן אמבפה כבש את הראשון בדקה ה-25 והשלים צמד בדקה ה-37, שהציב את החבורה מעיר האורות ביתרון כפול.

אלא שבמחצית השנייה המומנטום התהפך לחלוטין: קווין פולנד צימק בדקה ה-52, השווה בדקה ה-65 בזכות בישול של פברגאס ושש דקות לסיום, הקשר הספרדי הבקיע את שער הניצחון היקר שהותיר את פריז סן ז'רמן בהלם.

ראן – בורדו 1:0

הקבוצה של ז'אן לואי גאסה התאוששה משני הפסדים רצופים, דווקא נגד האדומים-שחורים שעלולים להתדרדר מהמקום הרביעי בטבלה בעקבות ההפסד, אם הקבוצות שמתחתיהם יצברו נקודות בהמשך המחזור. חאתם בן ארפה הוותיק הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-37, כשהתגבר על שלושה שחקני הגנה ושחרר בעיטה אלכסונית שטוחה ישירות לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי