שער מאה לאמבפה, לאונרדו: "יש התקדמות עם חידוש החוזה שלו"

קיליאן אמבפה, לייבין קורזאווה | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

הכוכב הגיע לציון דרך בפ.ס.ז' נגד מונפלייה והפך לכובש המצטיין השלישי בתולדותיה. המנהל המקצועי סירב לדבר על מסי ("זה לא הוגן, הוא לא שחקן שלנו") ושלח מסר אופטימי לגבי הצרפתי. טוכל: רוצים לשחק כך בשלישי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן עדיין לא הבטיחה את העפלתה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות. על כן, המאמן תומאס טוכל ביצע רוטציות נרחבות אתמול (שבת) ונתן מנוחה לניימאר, פרנסל קימפבה, מרקו וראטי, אלסנדרו פלורנצי ומרקיניוס. גם בהרכב משני האלופה גברה 1:3 על מונפלייה בחוץ וחזרה לנצח לאחר שני משחקי ליגה. קיליאן אמבפה עלה מהספסל וכבש את שערו המאה במועדון שמציב אותו במקום השלישי בטבלת הכובשים בכל הזמנים. כמו תמיד בפ.ס.ז', הסיפור הגדול לא היה סביב המשחק אלא עתידם של הכוכבים.

המנהל המקצועי לאונרדו נשאל לאחר המשחק על אמבפה שמסיים את חוזהו ב-2022 ואמר: "אנחנו מדברים, אנחנו רוצים להמשיך לדבר ואני חושב שגם הוא רוצה. עכשיו זה הזמן לקבל מושג ברור יותר לגבי עתידו. לקחנו צעד קדימה לעומת עשרה ימים".

הברזילאי העדיף להתחמק לגבי השאלות על ליאו מסי בניגוד לנשיא המועדון: "צריך לשמור על כבודו, הוא שחקן של ברצלונה. אנחנו לא אוהבים כשמתעסקים בשחקנים שלנו ולכן לא נדבר על שחקנים מקבוצות אחרות. עכשיו זה לא הזמן לחשוב על שוק ההעברות". נזכיר כי עיתונאי צרפתי טען בשבוע שעבר כי הוא משוכנע שמסי יישחק בעיר האורות בעונה הבאה.

ובחזרה למשחק. "מאה טהור", נכתב בשער "לאקיפ" הבוקר בהתייחסות לאמבפה. המועדון פרסם סרטון קצר ברשתות החברתיות שם אמבפה אומר: "אני גאה מאוד, תודה גדולה לכולם – לכל האוהדים, חבריי לקבוצה, לעובדי המועדון ולמשפחתי. זה יום נהדר. אני שמח להיות חלק מהמועדון הנהדר הזה ולעשות כאן היסטוריה".

על הניצחון: "היה לנו חשוב לנצח כי היו לנו כמה משחקים פחות טובים והיריבות צמצמנו מאיתנו פערים. אסור היה לנו להיכשל. זה היה משחק סולידי נגד יריבה חזקה ואנחנו גאים שניצחנו. כשנכנסתי הכל היה מהיר, היה קר מאוד על המגרש ולכן הייתי צריך לעשות חימום טוב. אני שמח על הבישול הנהדר שקיבלתי. אולי חשבתי יותר מדי ולכן לא כבשתי במשחקים האחרונים".

תומאס טוכל: "זו הייתה הצגה טובה שלנו. עשינו הרבה שינויים אבל הקבוצה הייתה אינטנסיבית מאוד. אין לנו שום תירוץ מבחינת עייפות ולא יכולנו לאבד ריכוז אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד. היו לנו אותן אנרגיות, אותו הרצון ואותה השליטה בכדור. השתמשנו בכל השחקנים. נתנו הכל פיזית ונפשית וזה צריך להיות הסטנדרט החדש שלנו. אם ניתן האת כל-כולנו נוכיח שוב כמה אנחנו חזקים. זה מה שאנחנו רוצים לראות ביום שלישי". היריבה: בשאקשהיר הטורקית.

מויזה קן. המחליפים עשו את העבודה | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

"עם קבוצה שעברה שינויים רבים, פ.ס.ז' התארחה במונפלייה והשיגה ניצחון גדול ולא מובן מאליו בכלל", נכתב. "לספסל של פ.ס.ז' היה סכינים בין השנייים כבר מהשנייה הראשונה". על ראפינייה נכתב כי: "הקשר שהגיע מברצלונה הציג את משחקו הטוב ביותר", כשהוא היה זה שבישל את השער השני (למויזה קן).

ועוד בפריז סן ז'רמן, הבוקר הודיעה הקבוצה רשמית על התרת חוזהו של הקשר הספרדי חסה רודריגס, שאמור היה להסתיים רק ביוני 2021. רודריגס בן ה-27 רשם העונה 22 דקות בלבד במדי פ.ס.ז', אליה חזר מהשאלה בספורטינג ליסבון בעונה שעברה. לפריז הוא הגיע מריאל מדריד ב-2016, אך זמן קצר לאחר מכן הגיעו הכוכבים הגדולים והוא מצא את עצמו מושאל פעם אחר פעם ללאס פלמאס, סטוק, בטיס וכאמור ספורטינג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי